Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-06-21 15h00
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Totem wat wil zeggen nog 7 maand getrouwheidsperiode resterend moet ik dan van abonnement veranderen of zo of hoe gaat dat in zijn werk .
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heb je misschien een foon gekocht aan verminderde prijs met daaraan verbonden je elke maand iets meer abo betaalt (en daar dan ook extra GB voor krijgt)? De fameuze "Smart Data".
Indien ja, dan is dat heel normaal, die periode bedraagt 24 maanden. Nadien stopt die extra bijdrage (en de extra GB) en betaal je gewoon verder uw abo.
Waarom is dat belangrijk? Omdat , wanneer je binnen die 24 maanden, opnieuw een ander toestel wil aanschaffen met diezelfde voorwaarden, of uw abo stopzetten (om gelijk welke reden), je eerst het vorige toestel in één keer moet aflossen.
@Cdt24801 Ja heb een nieuwe gsm 📱 gekocht en ik kreeg een korting . En verplicht te betalen via domiciliering mijn abonnement is go intense en betaal 30 euro per maand .15Gb onbeperkt bellen naar alle netwerken.onbeperkt sms en mms…prijs is zonder promotie of voordeel .korting wordt op factuur toegepast staat er . Dus wordt er 9 euro afgetrokken van mijn abonnement . Veronderstel dat dat dan zal stoppen . Stef .En het dan gewoon 30 euro of ander abonnement wordt als ik dat wil klopt dat een beetje 🤏 .Zou ook niet eerlijk zijn midden een abonnement en een nieuwe gsm aanschaffen het abonnement stopzetten . Dan moet je het toestel volledig betalen. Wou een abonnement veel gemakkelijker . Denk 🤔 dat je er op zit mag ik dan aanduiden opgelost .Stefke
fijne avond en dikke meeviel 😉😉
Dit is persoonlijk iets wat ik NOOIT doe @Tinneke2 , ik heb graag mijn Orange abonnement vrij 🙂 .
(Ik koop mijn smartphone ALTIJD afzonderlijk).
XXXXX
Groeten,
bigM
@Anonymous Binnen een paar maanden heb ik ook Orange abonnement vrij . Dan is het zoals bij u en heb nog geen problemen ondervonden betaal niets meer . Uitgenomen een domiciliering.Doe dat liever ook niet . Maar ach . Is binnenkort zo opgelost Zenne . En dan bekijk ik ook nog wat voor abonnement ik neem . 😉😉
@Anonymous ik koop mijn 📱 normaal ook altijd apart maar voor een keertje heb ik het zo gedaan . Was een koopje niet eens een dure .
Ben dan ook pas bij Orange kom van een ander provider .
En de GSM 📱 die ik echt wou hadden ze niet .
fijne groeten .
Ik kan niet goed volgen hoor ...
Een GO Intense kost inderdaad €30 per maand en je hebt zoals je aangaf daarvoor onbeperkt bellen en 15 GB data.
Vanwaar komt die €9 waar je van spreekt? Is dat extra te betalen of minder te betalen? En je hebt dus geen smartdata? Heb je dan misschien een aflossing via de bank en dien je dat apart te betalen?
Het is voor mij dus helemaal niet duidelijk .....