annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Getrouwheidspremie

Topic gestart op: 02-10-20 12h59

Antwoorden: 5 antwoorden

JorisW
Gewaardeerd verkenner

Getrouwheidspremie

OPGELOST

In mijn my orange app staat bij tarief en opties de boodschap getrouwheidspremie minder dan een maand resterend.

 

Wat wil dit zeggen?

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@JorisW  juist nu is het duidelijk. 

Je hebt dus bij je Koala een toestel genomen op afbetaling en nu heb je dus bijna je laatste afbetaling bereikt. Dat wil zeggen dat je weer terug gaat naar je gewone maandelijkse betaling van de Koala. Je toestel is afbetaald daar komt het letterlijk op neer. Nu kan je gaan zien voor een nieuw toestel maar niet meer met een Koala , zoals al eerder uitgelegd dat deze niet meer te krijgen zijn. Maar dat is een keus die je zelf kan maken. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@JorisW 

Opgelet, als ik me niet vergis moet je bij de dierenabonnementen nog zelf uw abo aanpassen wanneer de verplichte termijn verstreken is.

Daarmee bedoel ik dus Koala Smartphone veranderen in een gewone Koala. Anders blijf je nog steeds die extra € 15 betalen terwijl uw 24 maanden voorbij zijn.

Of dat eigenlijk nog wel mogelijk is weet ik niet. Je kan immers geen Koala abo meer afsluiten. Het zou dus best kunnen dat je dient over te stappen naar de GO Plus, die Koala vervangt. En voor dezelfde prijs meer data biedt.

Goed nadenken over wat je beslist. Indien je niet wenst over te gaan naar een GO abo blijf je die € 15 extra bijbetalen terwijl het niet meer nodig is.

Trouwens, de voordelen van Koala zijn foetsie, geen Coyote meer en geen Orange cloud meer. Ik zie eigenlijk geen reden om niet over te stappen naar een GO abo.

Maar uiteindelijk ligt de beslissing bij uzelf hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@JorisW  kan je eens een screenshot door sturen ? Gelieve de persoonlijke informatie weg te vegen dus naam , nummer en dat soort dingen.

Kan ik je meer info geven wat het wil zeggen want op deze manier weet ik niet heel goed wat je bedoeld.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JorisW
Gewaardeerd verkenner

Zie screenshot

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JorisW  juist nu is het duidelijk. 

Je hebt dus bij je Koala een toestel genomen op afbetaling en nu heb je dus bijna je laatste afbetaling bereikt. Dat wil zeggen dat je weer terug gaat naar je gewone maandelijkse betaling van de Koala. Je toestel is afbetaald daar komt het letterlijk op neer. Nu kan je gaan zien voor een nieuw toestel maar niet meer met een Koala , zoals al eerder uitgelegd dat deze niet meer te krijgen zijn. Maar dat is een keus die je zelf kan maken. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@JorisW 

Opgelet, als ik me niet vergis moet je bij de dierenabonnementen nog zelf uw abo aanpassen wanneer de verplichte termijn verstreken is.

Daarmee bedoel ik dus Koala Smartphone veranderen in een gewone Koala. Anders blijf je nog steeds die extra € 15 betalen terwijl uw 24 maanden voorbij zijn.

Of dat eigenlijk nog wel mogelijk is weet ik niet. Je kan immers geen Koala abo meer afsluiten. Het zou dus best kunnen dat je dient over te stappen naar de GO Plus, die Koala vervangt. En voor dezelfde prijs meer data biedt.

Goed nadenken over wat je beslist. Indien je niet wenst over te gaan naar een GO abo blijf je die € 15 extra bijbetalen terwijl het niet meer nodig is.

Trouwens, de voordelen van Koala zijn foetsie, geen Coyote meer en geen Orange cloud meer. Ik zie eigenlijk geen reden om niet over te stappen naar een GO abo.

Maar uiteindelijk ligt de beslissing bij uzelf hé 😉

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen