annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Extreme vanaf 14 Januari vraag

Topic gestart op: 21-12-23 16h34

Antwoorden: 7 antwoorden

bigMODDER
Leidende verkenner

Go Extreme vanaf 14 Januari vraag

@Totem 

Vroeg me af hoe zit het met de Go Extreme vanaf 14 Januari ? Zal het nog altijd na 300GB gratis verder surfen zijn aan verlaagde snelheid zonder meerkost? 

De vraag komt er omdat ik op deze pagina zie staan -> https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen <- dat Go Extreme 300GB heeft maar staat geen melding meer bij dat het na 300GB nog gratis gaat zijn van de 14de .

 

Groeten

Labels (1)
7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @bigMODDER ,

Ja, vanaf 300 GB surf je in België verder aan een snelheid van 512 kbps 😉

Totem

bigMODDER
Leidende verkenner

Super , dus vanaf de 14de blijft het ook gratis na de 300GB gebruik? Er veranderd dus niets voor Go Extreme vanaf de 14de? Groeten.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@bigMODDER 

Dus zoals duidelijk is dan verder aan verlaagde snelheid.

Maar waarom zoveel data ? Ik heb maandelijks 73 GB en in januari zelfs 83 GB per maand maar ik maak er 20 op per maand door streaming van muziek. Dus er is dan ruim voldoende over lijkt me.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


JVV94
Veteraan verkenner

Zit jij dan zo vaak boven de 300GB per maand? Thuis surf ik lekker snel op Wifi 6 en op het werk is er meestal slechte mobiele verbinding waardoor ik wifi gebruik.

Ben zelfs overgeschakeld van GoExtreme naar GoIntense omdat 70GB (vanaf januari 80GB) voor mij meer als voldoende is en ik bespaar dan ook maandelijks een beetje.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen