Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-12-23 16h34
Antwoorden: 7 antwoorden
Vroeg me af hoe zit het met de Go Extreme vanaf 14 Januari ? Zal het nog altijd na 300GB gratis verder surfen zijn aan verlaagde snelheid zonder meerkost?
De vraag komt er omdat ik op deze pagina zie staan -> https://www.orange.be/nl/nieuwe-prijzen <- dat Go Extreme 300GB heeft maar staat geen melding meer bij dat het na 300GB nog gratis gaat zijn van de 14de .
Groeten
Zelf stream ik veel ja , ( internet radio enz op verplaatsing ) daarom men vraag.
Internet radio verbruikt erg weinig data, je hebt zeker geen 300GB nodig om 24/7 internet radio te gebruiken. Ook kan je de echte radio gebruiken, die geen data verbruikt natuurlijk, lol.
nee maar eenmaal op 512 kbps is het wel erg traag 2 megabits ofzo zou véél bruikbaarder zijn zelfs al maar voor lezen email ed. vooral omdat het de toestellenbatterijenergie evenveel gebruikt eenmaal data verbruikend zij het nu snel of traag is?