annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go Plus Promo

Topic gestart op: 06-12-23 16h30

Antwoorden: 2 antwoorden

Pafoni
Gewaardeerd verkenner

Go Plus Promo

Schandalig dat een nieuwe klant 5 euro per maand of 60 euro per jaar levenslang minder moet betalen en 40 GB i.p.v. 20GB mag verbruiken dan een bestaande klant die al jaren klant is. Ik heb er dan ook al aan gedacht om mijn bestaand Go Plus abonnement dan maar op te zeggen en dan gewoon een nieuwe Go Plus te nemen, een heel gedoe voor mezelf en Orange maar wanneer dit dan de enige mogelijkheid is om ook te kunnen genieten van goedkoper communiceren in deze dure tijden dan zit er niets anders op. 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
bigMODDER
Leidende verkenner

@Pafoni 

Dit is een promotie voor nieuwe klanten.

Nu in jouw geval eens proberen te vragen via Facebook messenger aan Orange wat mogelijk is ? Eens naar herlaadkaart gaan bij Orange met je nummer en dan terug naar Go Plus? 

Of geduld hebben , mss dat Orange volgend jaar nog met toffe promo komt.

 

Groeten.

0 pluimen
Pafoni
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor je reactie, en dat het een promotie is voor nieuwe klanten dat weet ik maar al te goed daarom dan ook mijn reactie dat ik het heel erg vind dat nieuwe klanten levenslang minder moeten betalen en daarbij ook nog eens meer krijgen dan trouwe klanten die al jaren aan Orange geld gespendeerd hebben, maar ja wie zijn wij hé de kleine man in de straat.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen