annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Google app games betalen lukt niet met herlaadkaart

Topic gestart op: 10-11-18 09h05

Antwoorden: 1 antwoord

Yenzox3
Aspirant verkenner

Google app games betalen lukt niet met herlaadkaart

OPGELOST

Hey ik ben yenzo lammens en ik heb een Orange dolfijn zen abonnement en op mijn herlaadkaart bij mijn account ook staat er 10euro op die ik erop heb gezet voor mijn Google games dat is terwijl ik speel extra item's kan kopen In de game snapte met orange herlaadkaart kon ik altyd in de games items kopen voor het spel via mijn Orange account op Google playstore betaalmethode zeer goed maar toen ik gisteren items wilde kopen in een spel en toen ik wilde betalen met Orange lukte het nietmeer 🙂 opeens ik kon nietmeer betalen In Spelletjes er kwam altyd op Orange account niet actief of maak contact met je provider of op Google pay stond er bij betaalmethode Orange maar er stond ook bij geschreven dat de bankrekening gesloten was dus mijn vraag is nu weten jullie aub hoe ik weer in app-spelletjes van Google playstore weer extra items kan kopen voor de game ik heb alles geprobeerd maar niks lukte help aub?? Hoe betaal ik met Orange herlaadkaart in google games de extra items? Heb hier echt hulp bij nodig of zou ik gewoon 5000 Bellen en vragen hoe ik weer extra's kan betalen In de games want weet dit echt niet 😮 groetjes yenzo lammens

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Yenzox3

Ik denk dat je inderdaad best even 5000 belt met deze vraag. Wij zijn hier zelf ook maar klanten en hebben geen toegang tot de systemen van Orange.

Misschien wel een tip: als je een lang bericht post, verdeel uw tekst in meerdere korte zinnen gespreid over enkele alinea's. Dat maakt het lezen veel makkelijker en vlotter.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Yenzox3

Ik denk dat je inderdaad best even 5000 belt met deze vraag. Wij zijn hier zelf ook maar klanten en hebben geen toegang tot de systemen van Orange.

Misschien wel een tip: als je een lang bericht post, verdeel uw tekst in meerdere korte zinnen gespreid over enkele alinea's. Dat maakt het lezen veel makkelijker en vlotter.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen