annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Grote vergissing over de afbetaling van de gsm

Topic gestart op: 25-01-20 22h22

Antwoorden: 9 antwoorden

suzeth99
Aspirant verkenner

Grote vergissing over de afbetaling van de gsm

Hallo allemaal,

Ik heb dus vandaag een gsm op afbetaling gekocht voor €99 per maand, maar doordat er thuis nog eens goed gepraat is, wil ik dit graag aanpassen omdat dit niet mogelijk is met mijn budget. Ik ga namelijk binnenkort alleen wonen en daardoor kan ik dit niet voor 2 jaar betalen. Dus zoek ik een mogelijkheid om de gsm voor de normale prijs (iPhone 8 64gb) te kopen. 

Alvast bedankt voor wie mij hierbij helpt.

Labels (3)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@suzeth99  als je vandaag getekend hebt voor het contract en de afbetaling is goedgekeurd via de bank of Orange dan is er geen weg terug. Enige dat er over blijft is de restwaarde te betalen , dus het contract af te betalen. Heb net eens de voorwaarden opgezocht en nagekeken en daar is ook niks over in opgenomen dat het terug gedraaid kan worden. Dat is de enige mogelijkheid die er is om het op deze manier te doen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@suzeth99 

Ik verschiet een beetje van uw cijfers: 24 maanden lang € 99 betalen voor een Iphone 8 64 GB?

Dit heb ik gevonden op de website van Orange:

Screenshot_2020-01-26 Apple iPhone 8 64 GB Spacegrijs.png

Dus zelfs met het duurste abo betaalt u "slechts" € 60 per maand gedurende twee jaar (plus een eenmalige kost van € 49 bij aankoop)....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  dat is slim opgemerkt van jou maar ik denk dat @suzeth99  bedoeld de 99 euro opleg en dan de rest is af te betalen bij Orange.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@patrick2  schreef:

@Cdt24801  dat is slim opgemerkt van jou maar ik denk dat @suzeth99  bedoeld de 99 euro opleg en dan de rest is af te betalen bij Orange.


Die redenering kan niet kloppen hé Patrick. Die € 99  zijn eenmalig te betalen bij de aankoop , gekoppeld aan een Koala of Cheetah Smartphone abo. @suzeth99  spreekt duidelijk van een afbetaling van €99 gedurende twee jaar. Als ik uw redenering volg zou ze "maar" een maandelijkse afbetaling hebben van € 35 of €45 naargelang het abo.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen