annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Grote vergissing over de afbetaling van de gsm

Topic gestart op: 25-01-20 22h22

Antwoorden: 9 antwoorden

suzeth99
Aspirant verkenner

Grote vergissing over de afbetaling van de gsm

Hallo allemaal,

Ik heb dus vandaag een gsm op afbetaling gekocht voor €99 per maand, maar doordat er thuis nog eens goed gepraat is, wil ik dit graag aanpassen omdat dit niet mogelijk is met mijn budget. Ik ga namelijk binnenkort alleen wonen en daardoor kan ik dit niet voor 2 jaar betalen. Dus zoek ik een mogelijkheid om de gsm voor de normale prijs (iPhone 8 64gb) te kopen. 

Alvast bedankt voor wie mij hierbij helpt.

Labels (3)
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  ja dat klopt maar als je via Cetelem afbetaald kan het maximum bedrag niet zo hoog zijn. Mijn partner heeft ook een nieuwe gsm gekocht bij Orange via Cetelem en een Arend erbij genomen. De maandelijkse kost daarvan is echt niet zo hoog. @suzeth99  kan je ons eens zeggen wat voor abonnement je zou hebben aangezien je 99 euro per maand zou moeten betalen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

suzeth99
Aspirant verkenner

Is het mogelijk om in de maand waarvan ik denk dat ik het hele bedrag kan betalen om het afbetalingplan op te zeggen en de rest in een keer te betalen?

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@suzeth99  als de afbetaling gedaan wordt via Orange zelf is de restwaarde tabel terug te vinden in je klantenzone.

Tomorrow is another day

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@suzeth99  schreef:

Is het mogelijk om in de maand waarvan ik denk dat ik het hele bedrag kan betalen om het afbetalingplan op te zeggen en de rest in een keer te betalen?

Ja dat kan. Aanvragen via de klantendienst en de te betalen som zal op uw volgende factuur staan. Als het via Orange geregeld is. Via Cetelem waarschijnlijk ook wel, maar dan rechtsreeks aan hen te betalen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Tomorrow is another day

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@suzeth99  dat kan altijd natuurlijk. U kan zelf bekijken in welke maand u het financieel het beste uitkomt om het contract , de restwaarde , in eens te betalen voor het toestel. Dus als u bijvoorbeeld zegt ik kan vanaf de derde maand ineens dat bedrag afbetalen kan dat.

Tomorrow is another day

Leden met de meeste pluimen