Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-05-19 03h09
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
ik het op 20 mei 2019 een Iphone 7 met abonenment genomen als nieuwe klant, in de winkel 129 euro cach betaald ,maar geen bewijs van betaling of dergelijke meegekregen,
en ik dacht er nu juist aan dat ik dit niet had , ook voor de garantie,
Wat moet ik het best doen
mvg
paul
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dank, voor jullie raad, ben juist naar de winkel geweest , hebben alles afgrdrukt en meegegeven
Goedemorgen, gewoon even opbellen, ze zullen je gegevens toch wel genoteerd.
Anders kan je géén abonnement hebben toch?
Succes.
Vreemd, want als ge een foon met abo koopt krijgt ge toch een heel dossier mee ...
Staat er nergens op één van die pagina's iets over de betaling?
Ik heb net eens mijn bundel opgedoken, heb begin dit jaar ook een nieuwe aangeschaft met abo.
Er zit een aparte factuur bij met de aankoopprijs en wat betaald heb, afgetekend voor ontvangst.
Dus zou jij dat ook moeten hebben. Heb je het niet, terug naar de shop en alsnog opvragen. Het hoort erbij en je moet het hebben.
Dank, voor jullie raad, ben juist naar de winkel geweest , hebben alles afgrdrukt en meegegeven