annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm met abonnement

Topic gestart op: 17-06-20 19h43

Antwoorden: 3 antwoorden

Louis1
Gewaardeerd verkenner

Gsm met abonnement

OPGELOST

Ik heb nu een kaola abonnement maar nu de voledige site veranderd is kan ik niet meer vinden op welke gsms ik recht heb met mijn abonnement waar kan ik dat vinden

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Louis1  ik ben daar 100 % zeker van.

Nee je krijgt er iets voor terug en er gaan dingen vervallen:

De Orange cloud is weg gevallen bij de nieuwe Go abonnementen en de Coyote is weg gevallen. Ook je dubbele data is weg bij de nieuwe tarieven. 

Je krijgt nu ook meer data tegen een betere prijs dus als je Love hebt krijg je vanaf de Go Intense ook € 9 euro korting op je totaal abonnement. Moest je meerdere abonnementen hebben dan krijg je ook meer korting. Moest je een toestel kiezen die gekoppeld is aan smart data dan krijg je daar ook nog eens extra data bij. Hoe meer korting korting je neemt met smart data des te hoger je korting. Hoe minder data je neemt des te lager je korting. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Louis1  met je Koala kan je geen toestel meer kiezen. Nu dien je te kiezen met een nieuw Go abonnement en de eventuele smart data erbij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Louis1
Gewaardeerd verkenner

Ben je dit zeker ik ben al 7 jaar klant bij orange? Er zijn wel veel voordelen dat wegvallen met het go abonnement 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Louis1  ik ben daar 100 % zeker van.

Nee je krijgt er iets voor terug en er gaan dingen vervallen:

De Orange cloud is weg gevallen bij de nieuwe Go abonnementen en de Coyote is weg gevallen. Ook je dubbele data is weg bij de nieuwe tarieven. 

Je krijgt nu ook meer data tegen een betere prijs dus als je Love hebt krijg je vanaf de Go Intense ook € 9 euro korting op je totaal abonnement. Moest je meerdere abonnementen hebben dan krijg je ook meer korting. Moest je een toestel kiezen die gekoppeld is aan smart data dan krijg je daar ook nog eens extra data bij. Hoe meer korting korting je neemt met smart data des te hoger je korting. Hoe minder data je neemt des te lager je korting. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen