annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadbeurt eerst verbruikken

Topic gestart op: 19-02-23 07h16

Antwoorden: 2 antwoorden

Veerle82
Rekruut scout

Herlaadbeurt eerst verbruikken

Vorige maand heb ik een herlaadbeurt gekocht. Dit heeft heel lang geduurd vooraleer het erop stond, waardoor ik hier geen gebruik van heb kunnen maken. Deze maand zit ik met hetzelfde probleem (abonnement op) maar de herlaadbeurt is maar geldig tot 20 Febr (aankoop, dus niet wanneer het erop stond). Hierdoor ga ik er weer geen gebruik van kunnen maken, aangezien orange besluit dat ik eerst abonnement op verbruik. 

Dus kan ik ergens ervoor kiezen om eerst de 5GB van mijn herlaadbeurt te gebruiken? Raar dat dit niet automatisch gebeurd? Ik voel me toch een beetje opgelicht! 

Labels (1)
2 ANTWOORDEN 2
Helen1
Ervaren genezer

@Veerle82 

Beste Veerle,

Bel metteen de klantendienst 5000 of ga naar een Orange winkel.

Waar heb je je herlading gekocht?

Mss was er een foutje in de code?

Mss was het een fake kaartje in zo één van die kleine winkeltjes?

--> In ieder geval, het zou niet mogen, en idd het voelt ook aan als oplichterij.

Heb je de verpakking of papiertje nog als bewijsstuk? En ticket van betaling? Zo kan Orange mss zo vriendelijk zijn om u dat kaartje terug te vorderen? Mss dat Orange hun hart open doet en je een nieuwe kaart hierdoor geeft?

Veel sterkte, moed en succes

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Veerle82 

Je zegt het eigenlijk zelf al , herlaadbeurt. 

Die herlaadbeurt dient er voor dat je verder kan surfen op de moment dat je mobiele data op is gebruikt wat in je abonnement zit. Zolang dit niet het geval is zal dus eerst je mobiele data uit je abonnement verbruikt worden en daarna pas van het geen wat je aankoopt. Dit is dus zeker geen oplichting want dat is zo ingesteld. 

Wil jij gebruik maken van meer data dan kun je het beste overwegen om een andere abonnement te nemen die beter bij je past. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen