Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-02-23 07h16
Antwoorden: 2 antwoorden
Vorige maand heb ik een herlaadbeurt gekocht. Dit heeft heel lang geduurd vooraleer het erop stond, waardoor ik hier geen gebruik van heb kunnen maken. Deze maand zit ik met hetzelfde probleem (abonnement op) maar de herlaadbeurt is maar geldig tot 20 Febr (aankoop, dus niet wanneer het erop stond). Hierdoor ga ik er weer geen gebruik van kunnen maken, aangezien orange besluit dat ik eerst abonnement op verbruik.
Dus kan ik ergens ervoor kiezen om eerst de 5GB van mijn herlaadbeurt te gebruiken? Raar dat dit niet automatisch gebeurd? Ik voel me toch een beetje opgelicht!
Beste Veerle,
Bel metteen de klantendienst 5000 of ga naar een Orange winkel.
Waar heb je je herlading gekocht?
Mss was er een foutje in de code?
Mss was het een fake kaartje in zo één van die kleine winkeltjes?
--> In ieder geval, het zou niet mogen, en idd het voelt ook aan als oplichterij.
Heb je de verpakking of papiertje nog als bewijsstuk? En ticket van betaling? Zo kan Orange mss zo vriendelijk zijn om u dat kaartje terug te vorderen? Mss dat Orange hun hart open doet en je een nieuwe kaart hierdoor geeft?
Veel sterkte, moed en succes
Je zegt het eigenlijk zelf al , herlaadbeurt.
Die herlaadbeurt dient er voor dat je verder kan surfen op de moment dat je mobiele data op is gebruikt wat in je abonnement zit. Zolang dit niet het geval is zal dus eerst je mobiele data uit je abonnement verbruikt worden en daarna pas van het geen wat je aankoopt. Dit is dus zeker geen oplichting want dat is zo ingesteld.
Wil jij gebruik maken van meer data dan kun je het beste overwegen om een andere abonnement te nemen die beter bij je past.