annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart Tempo easy, wel 4G maar geen internet

Topic gestart op: 07-03-23 20h07

Antwoorden: 12 antwoorden

JB36
Aspirant verkenner

Herlaadkaart Tempo easy, wel 4G maar geen internet

Iemand met gelijkaardig probleem?
iPhone SE(2022)  IOS-versie 16.1.1

Sinds een paar maand is 'internet gebruik via mobiele data(3G,4G)' niet meer mogelijk.
  'Safari kon de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert'

Door extra surfkrediet te kopen/krijgen lukt het dan weer wel. Echter zodra dit is opgebruikt of vervallen lukt het niet meer. 
Dit werkte tevoren altijd perfect. De kostprijs voor de verbruikte data werd gewoon via het belkrediet verrekend. Zo wordt het door Orange ook geadverteerd (zie hieronder)

Ik heb al herhaaldelijk de klantendienst en de technische Support gecontacteerd, maar krijg geen verklaring of oplossing. 

JB36_0-1678202573759.png

 

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
JB36
Aspirant verkenner

Hallo William, ondanks de herhaalde telefoontjes met Orange medewerkers, is het nog steeds niet gelukt en zal dit ook nooit meer lukken. Als ik de 4G echt nodig heb, koop ik via de app data met mijn belkrediet, (1GB voor 2€, 24u geldig; 1,5 GB voor 5€, 7d geldig of...). Dan pas heb ik via 4G Internet. Dit werkt vrij onmiddellijk. Toen ik mijn Tempo Eeasy kaart kocht werkte die zoals geadverteerd: bellen, sms, data werd onmiddellijk via het belkrediet verrekend. Orange heeft dit stilzwijgend gewijzigd en sinds kort de advertentie lichtjes aangepast.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JB36 

Als de klantendienst al geen oplossing heeft of weet niet waar dit kan zijn is het voor ons ook een beetje gissen. 

Wat ik zou proberen is je netwerkinstellingen te resetten op je iPhone. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JB36
Aspirant verkenner

Alles wat in mijn mogelijkheid(zoals netwerkinstellingen resetten) ligt, heb ik al geprobeerd. Ik besef wel dat jullie mij geen oplossing kunnen bieden. De bedoeling van deze Post is te weten of er andere Tempo Easy gebruikers hetzelfde probleem ervaren. Ik heb een sterk vermoeden dat Orange een of andere wijziging heeft doorgevoerd.

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Heb je de voorwaarden even doorgenomen? Misschien doet dit er toe.

 

Surf:

Bij het tariefplan Tempo Easy is de toegang tot mobiel internet standaard uitgeschakeled. Je kan deze instelling op elk moment wijzigen. Als je probeert te surfen, zal je een bericht ontvangen met de melding dat je geen toegang hebt tot mobiel internet.

Het gebruik van mobiel internet wordt per MB gefactureerd, met uitzondering van 4G-verbindingen die worden gefactureerd per 10MB.

In geval van overbelasting van het netwerk, oneigenlijk gebruik (met name het ter beschikking stellen aan derden, professioneel of commercieel gebruik, gebruik als call center of simbox) of welk ander gebruik dan ook dat men van een klant kan verwachten die een mobiel telefoniecontract afsluit (met name gebruik als babyfoon, wanneer regelmatig meer dan 250 verschillende correspondenten worden gebeld per maand of via gesprekken die onmiddellijk worden verdergezet nadat ze werden onderbroken) behoudt Orange zich het recht voor de dienstverlening te beperken, je contract op te schorten en/of op te zeggen, en/of alle maatregelen te nemen die het nuttig of noodzakelijk acht.

Het maximum toegelaten surfvolume is 14 GB voor Tempo Easy, 14 GB voor Tempo Touch en 20 GB voor Tempo Giga, oftewel het equivalent van tweemaal het ontvangen surfvolume bij een herlaadbeurt van 50 euro voor alle herlaadkaarten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen