annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart giga herladen met data maar wat met mijn huidige belminuten?

Topic gestart op: 12-03-24 20h51

Antwoorden: 3 antwoorden

Wimvdb
Aspirant verkenner

Herlaadkaart giga herladen met data maar wat met mijn huidige belminuten?

OPGELOST

Hallo Tribe,

Op de site van Orange kan je een herlaadkaart van Tempo Giga herladen voor 15 € met enkel data (nl 8gb).

Maar ik heb nu nog 3 € belminuten staan. Ben ik deze dan kwijt? Of komen die er gewoon naast te staan? En kan ik dan nog gewoon bellen en sms´en?

Een gewone herlaadbeurt geeft mij wel een bonus van x gb maar die is dan slechts 1 maand geldig. Net zoals het omzetten van mijn belwaarde naar data max 1 maand geldig is.

Kunnen jullie mij wat verduidelijking geven want het lijkt mij nu echt duidelijk.

Groeten

Wim

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Voor zover ik zie blijven die staan, @Wimvdb 

Hoe lang is mijn herlaadkaart geldig? | Orange België

Voor elke herlaadbeurt blijft je belkrediet 12 maanden geldig.

Heb je nog belkrediet op je herlaadkaart voor je herlaadt, dan wordt de geldigheid van je oude belkrediet ook verlengd met 12 maanden.
Heb je je resterende belkrediet niet opgebruikt voor de vervaldatum, dan gaat je belkrediet helaas verloren. Dan wordt je kaart automatisch geannuleerd en ben je niet langer bereikbaar op dit nummer.

Wil je de geldigheid van je huidige belkrediet kennen, toets dan gratis #123# in op je gsm, gevolgd door de beltoets en kies optie 1.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Voor zover ik zie blijven die staan, @Wimvdb 

Hoe lang is mijn herlaadkaart geldig? | Orange België

Voor elke herlaadbeurt blijft je belkrediet 12 maanden geldig.

Heb je nog belkrediet op je herlaadkaart voor je herlaadt, dan wordt de geldigheid van je oude belkrediet ook verlengd met 12 maanden.
Heb je je resterende belkrediet niet opgebruikt voor de vervaldatum, dan gaat je belkrediet helaas verloren. Dan wordt je kaart automatisch geannuleerd en ben je niet langer bereikbaar op dit nummer.

Wil je de geldigheid van je huidige belkrediet kennen, toets dan gratis #123# in op je gsm, gevolgd door de beltoets en kies optie 1.

 

Wimvdb
Aspirant verkenner

Hallo Gregory,

De herlaadbeurt van 15€ voor 8 gb data zonder bonus dus 12 maanden geldig, blijkt na check op #123#1 maar 31 dagen geldig.

Hoe los ik dit op want dit strookt niet met hun website info.

Groetjes Wim 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Het ging toch over belkrediet ?  Zie dat dit 365 dagen geldig is op je afbeelding

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen