Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-12-18 14h34
Antwoorden: 15 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb gisteravond herladen maar heb nog altijd geen belkrediet hoe kan ik dit oplossen??
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is inorde😊
opeens kreeg ik bericht dat nu mijn kaart herladen is!
@Anonymous als je jou persoonlijke gegevens hebt door gestreept zodat die niet zichtbaar zijn dus ook je bank saldo en dergelijke dan kan je dat door sturen via Messenger of Twitter. Dan bedoelen ze dat je kan sturen via het Webcare team. Dan bekijken hun dat en sturen ze het naar de juiste dienst maar verwacht niet direct een antwoord daar gaat wel ff een paar dagen over heen.
@patrick2 ok dank je wel voor de info ik heb hun op messenger al een bericht gestuurd maar zonder screenshot ga even afwachten tot ik reactie krijg voor ik het zomaar door stuur
hier idem dito !!!!
@Joycekinoo123 contact opnemen met de klantendienst . Wij zijn hier ook forum leden en kunnen u jammer genoeg geen oplossing geven dan enkel de tip om met de klantendienst contact op te nemen.
Beste
ik had net gebeld maar moest een screen via deze site sturen?