annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herladen niet mogelijk

Topic gestart op: 01-12-21 17h18

Antwoorden: 6 antwoorden

Tolle
Aspirant verkenner

Herladen niet mogelijk

Hallo,

ik probeer via de app (ik ben beheerder van alle nummers) extra data aan te kopen voor mijn zoon.

Als ik via herladen en dan zijn nummer selecteer (hij heeft een Go Plus abonnement), en dan wil herladen, krijg ik de boodschap dat het opgegeven nummer geen Orange herlaadkaart is.

Hoe kan ik dat zelf doen, zonder telkens te moeten bellen naar Orange? Zij kunnen het wel oplossen, maar zijn niet altijd bereikbaar.

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
MustafaY
Leidende genezer

@Tolle

Het soort maakt eigenlijk hier wel het verschil. Daarom het woord 'ZEN'. 

Met ZEN kon de klant kiezen voor het comfort van een abonnement (meer belminuten en mobiele data dan met een herlaadkaart en niet constant herladen) met hét grote voordeel van een prepaidformule. 

Ieder voor zijn eigen nummer kan via de app 'surfherlaadbeurten' aankopen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tolle 

Het herladen is iets wat je zelf niet direct kan naar mijn mening. Jij bent beheerder maar jij bent geen persoon die alles kan regelen voor dat nummer. Iedereen heeft zijn eigen app en kan daarom zelf ook dingen aanpassen via de app. 

Nu probeer je te herladen met de functie van herlaadkaart maar je hebt abonnementen. Dus via die weg ga je zeker niet kunnen herladen. Via deze weg kan je eens kijken wat de mogelijkheden zijn. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen