annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe abonnement met zelfde smartphone nemen?

Topic gestart op: 04-01-19 05h25

Antwoorden: 16 antwoorden

Jos
Gewaardeerd verkenner

Hoe abonnement met zelfde smartphone nemen?

OPGELOST

Hallo

Hier jos weer 😉

Effe ter info:

Mss herinneren jullie die topic nog. Betreffende touchscreen voor een Dive 73?

Aangezien het hopeloos is om een fatsoenlijk vervangscherm online te vinden, zou ik alsnog gebruik willen maken van het aanbod dat ik destijds kreeg :abo +smartphone (aan bv 9€) mits contract vn 24maanden etc etc

Nu is de vraag: kan k hier nog gebruik van maken zodat ik die smartphone aan mn petekind kan schenken? 

 

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jos
Gewaardeerd verkenner

Maar ik heb die andere Dive helemaal niet gekocht. Dat was mijn zus. 

Ik sta daar volledig losvan.. 

Maar never mind. Ik heb de oplossing al gevonden

https://community.orange.be/t5/Mobiel/iPhone-Xs-kopen-maar-heb-reeds-abo/m-p/8508/highlight/true#M10...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Jos  vraag zeker eerst of het mogelijk is om de huidige overeenkomst te vervangen door een nieuwe.

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Jos

De Orange Dive 73 kost op dit moment 99€ bij aankoop zonder abonnement.

Ik denk dat je best een nieuw toestel koopt ipv de huidige overeenkomst te verbreken, anders ga je de restwaarde van het defecte toestel (toen 139,99€) misschien moeten betalen.

0 pluimen
Jos
Gewaardeerd verkenner

Maar ik heb dat eerste toestel niet gekocht eh... Dus ik verbreek niets 

Bekijk het zo:

Vergeet die andere Dive 73.  En ik heb de vraag of ik omwille van m'n abonnement nu nog een smartphone kan kopen aan x € omdat ik daar 6maand geleden geen gebruik van heb gemaakt

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jos u kan ten aller tijden gebruik maken van een smartphone met abonnement. Of u nu vanaf dag 1 intekend op een contract of na 6 maanden dat blijft gelijk. Houd er enkel rekening mee dat u 2 toestellen kan nemen met abonnement op uw eigen naam. Nu heb ik net gelzen dat uw zus de gsm heeft gekocht onder haar naam dus u hebt geen enkel contract bij Orange met gsm erbij dus een uitstekende kans. Veel plezier met uw aankoop voor uw petekind en hopelijk deze keer meer geluk Smiley Knipoog

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen