annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe abonnement met zelfde smartphone nemen?

Topic gestart op: 04-01-19 05h25

Antwoorden: 16 antwoorden

Jos
Gewaardeerd verkenner

Hoe abonnement met zelfde smartphone nemen?

OPGELOST

Hallo

Hier jos weer 😉

Effe ter info:

Mss herinneren jullie die topic nog. Betreffende touchscreen voor een Dive 73?

Aangezien het hopeloos is om een fatsoenlijk vervangscherm online te vinden, zou ik alsnog gebruik willen maken van het aanbod dat ik destijds kreeg :abo +smartphone (aan bv 9€) mits contract vn 24maanden etc etc

Nu is de vraag: kan k hier nog gebruik van maken zodat ik die smartphone aan mn petekind kan schenken? 

 

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jos
Gewaardeerd verkenner

Maar ik heb die andere Dive helemaal niet gekocht. Dat was mijn zus. 

Ik sta daar volledig losvan.. 

Maar never mind. Ik heb de oplossing al gevonden

https://community.orange.be/t5/Mobiel/iPhone-Xs-kopen-maar-heb-reeds-abo/m-p/8508/highlight/true#M10...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16
patrick2
Wijze
Wijze

@Jos ja idd klopt Man Tong maar dat is geen storing hoor iedereen antwoord op zijn eigen manier . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jos

Als de Dive 73 nu aan € 99 te verkrijgen is zou ik hem contant kopen. 24 x 10 = € 240 dat je anders extra betaalt omwille van een gecombineerd smartphone abonnement. Dat zou toch echt zonde zijn denk ik ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jos
Gewaardeerd verkenner


@Cdt24801  schreef:

@Jos

Als de Dive 73 nu aan € 99 te verkrijgen is zou ik hem contant kopen. 24 x 10 = € 240 dat je anders extra betaalt omwille van een gecombineerd smartphone abonnement. Dat zou toch echt zonde zijn denk ik ...


Ja idd heb me vandaag eens bezig gehouden met alles door te pluizen, beetje beroepsmisvorming denk ik 😁nu ben ik toch redelijk op de hoogte van alles. Ja idd en trouwens ik ben vh principe als ik het niet ineens kan betalen, laat ik het staan. Bedankt voor de moeite👌

Jerre
Gewaardeerde genezer

Extra data kan je altijd apart aankopen aan 500MB voor 5€ (ipv 10€) of 1GB aan 10€ (ipv 20€)

 

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

Je mag 2 toestellen met abonnement kopen, daarna moet je telkens wachten eer je een nieuw toestel mag kiezen.

 

 

Leden met de meeste pluimen