annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe alle sms'en van Orange stoppen?

Topic gestart op: 10-08-18 08h06

Antwoorden: 20 antwoorden

gsx3000
Ervaren verkenner

Hoe alle sms'en van Orange stoppen?

Weet er iemand hoe ik alle sms berichten van Orange kan stoppen. En eventueel deze via mail te ontvangen.

Labels (2)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
patrick2
Wijze
Wijze

@gsx3000 in de klantenzone , bij orange thank you , staat een klein linkje dat u liever mails ontvangt dan sms'jes. Nu blijkt dat deze link een bepaalde loop geeft dat u dus terug komt op het inlog scherm van de klantezone. Er is al in een eerdere post een melding gedaan dat deze link niet werkt en daar wordt een oplossing voor gezocht.

Betreft andere sms'en kan u bij vele zelf het woord stop sturen. Op die manier zullen er geen sms'en nog uw kant op komen. Ik krijg enkel een sms van een factuur als de maand voorbij is . Buitenlandse sms'en heb ik ook uitstaan dus als ik de grens oversteek , daar komt bij als u deze sms niet meer wil ontvangen stuur naar ...... 

Probeer het op deze manier te doen , want nogmaals gezegd ik krijg geen enkel sms van Orange enkel die van mijn factuur . 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jerre
Gewaardeerde genezer

@patrick2  ik heb het even getest met de 2 nummers.

stop naar 8090 -> "Sorry, je hebt geen toegang tot deze dienst." dit werkt al zeker niet.

stop naar 8790 -> geen antwoord

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jerre wel vreemd dan want zeg het nog eens ik krijg geen enkele sms van Orange buiten mijn factuur om. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Weet er iemand hoe ik alle sms berichten van Orange kan stoppen. En eventueel deze via mail te ontvangen.

Ugh @gsx3000, @woutercools,

 

Goed nieuws!

 

Als je geen ongevraagde sms'en meer wenst te ontvangen van Orange, kan dat via www.bel-me-niet-meer.be

Je inschrijving is geldig voor onbepaalde tijd.

 

Je wordt nog wel gecontacteerd voor zuiver informatieve berichten via SMS.

 

Vriendelijkheid is de grootste kracht

Totems Saluut

Leden met de meeste pluimen