Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-11-19 15h17
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Een vraag aan Orange en ineens een tip:
Wie een Tempo Giga kaart geeft kan gebruik maken van Orange Circle, wet betekent dat gesprekken naar ander Temp Gigi gebruikers niet aangerekend worden.
Dan is nu de hamvraag: hoe kan een Tempo Giga gebruiker weten dat zijn correspondent al dan niet ook Tempo Giga gebruiker is?
Of is het de bedoeling dat men dat enkel gaat gebruiken tussen mensen die men persoonlijk kent?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Wie een Tempo Giga kaart geeft kan gebruik maken van Orange Circle, wet betekent dat gesprekken naar ander Temp Gigi gebruikers niet aangerekend worden.
Dan is nu de hamvraag: hoe kan een Tempo Giga gebruiker weten dat zijn correspondent al dan niet ook Tempo Giga gebruiker is?
Of is het de bedoeling dat men dat enkel gaat gebruiken tussen mensen die men persoonlijk kent?
Ugh @Cdt24801,
Orange Circle is enkel bestemd voor postpaid klanten, maar je hebt inderdaad hetzelfde principe voor Tempo Giga prepaid klanten.
Het is niet mogelijk om op voorhand te weten wie Tempo Giga is en wie niet. Je kan het altijd vragen aan je gesprekspartner. Na je oproep zie je echter dat het een gratis oproep was of niet.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Ugh @Cdt24801,
Orange Circle is enkel bestemd voor postpaid klanten, maar je hebt inderdaad hetzelfde principe voor Tempo Giga prepaid klanten.
Het is niet mogelijk om op voorhand te weten wie Tempo Giga is en wie niet. Je kan het altijd vragen aan je gesprekspartner. Na je oproep zie je echter dat het een gratis oproep was of niet.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Beste Cdt24801,
Die vraag heb ik gesteld aan de klantendienst en binnen 3 dagen, gaan ze me mailen of bellen.
@Cdt24801 persoonlijk denk ik niet dat men dat ooit gaat weten. Als ik nu naar een gsm nummer draai weet ik ook niet of ik naar een prepaid of een postpaid bel. Dus denk ook dat het moeilijk aan te geven gaat zijn naar de Tempo giga gebruikers.