annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe herken je Tempo Giga?

Topic gestart op: 15-11-19 15h17

Antwoorden: 4 antwoorden

Cdt24801
Wijze
Wijze

Hoe herken je Tempo Giga?

OPGELOST

Een vraag aan Orange en ineens een tip:

Wie een Tempo Giga kaart geeft kan gebruik maken van Orange Circle, wet betekent dat gesprekken naar ander Temp Gigi gebruikers niet aangerekend worden.

Dan is nu de hamvraag: hoe kan een Tempo Giga gebruiker weten dat zijn correspondent al dan niet ook Tempo Giga gebruiker is?

Of is het de bedoeling dat men dat enkel gaat gebruiken tussen mensen die men persoonlijk kent?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Een vraag aan Orange en ineens een tip:

Wie een Tempo Giga kaart geeft kan gebruik maken van Orange Circle, wet betekent dat gesprekken naar ander Temp Gigi gebruikers niet aangerekend worden.

Dan is nu de hamvraag: hoe kan een Tempo Giga gebruiker weten dat zijn correspondent al dan niet ook Tempo Giga gebruiker is?

Of is het de bedoeling dat men dat enkel gaat gebruiken tussen mensen die men persoonlijk kent?

Ugh @Cdt24801,

Orange Circle is enkel bestemd voor postpaid klanten, maar je hebt inderdaad hetzelfde principe voor Tempo Giga prepaid klanten.

Het is niet mogelijk om op voorhand te weten wie Tempo Giga is en wie niet. Je kan het altijd vragen aan je gesprekspartner. Na je oproep zie je echter dat het een gratis oproep was of niet.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Een vraag aan Orange en ineens een tip:

Wie een Tempo Giga kaart geeft kan gebruik maken van Orange Circle, wet betekent dat gesprekken naar ander Temp Gigi gebruikers niet aangerekend worden.

Dan is nu de hamvraag: hoe kan een Tempo Giga gebruiker weten dat zijn correspondent al dan niet ook Tempo Giga gebruiker is?

Of is het de bedoeling dat men dat enkel gaat gebruiken tussen mensen die men persoonlijk kent?

Ugh @Cdt24801,

Orange Circle is enkel bestemd voor postpaid klanten, maar je hebt inderdaad hetzelfde principe voor Tempo Giga prepaid klanten.

Het is niet mogelijk om op voorhand te weten wie Tempo Giga is en wie niet. Je kan het altijd vragen aan je gesprekspartner. Na je oproep zie je echter dat het een gratis oproep was of niet.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Bij deze weten we het met zekerheid.

Een sprong in het duister dus.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Beste Cdt24801,

Die vraag heb ik gesteld aan de klantendienst en binnen 3 dagen, gaan ze me mailen of bellen.

patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  persoonlijk denk ik niet dat men dat ooit gaat weten. Als ik nu naar een gsm nummer draai weet ik ook niet of ik naar een prepaid of een postpaid bel. Dus denk ook dat het moeilijk aan te geven gaat zijn naar de Tempo giga gebruikers.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen