Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-02-18 19h34
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Enkele mogelijkheden om je PUK code te weten te komen als je deze kwijt bent:
-Bellen naar de helpdesk (5000 of 0495 95 95 00) optie PUK code.
-Inloggen in je klantenzone (je moet dan wel al een login hebben) Je kan niet registreren als je SIM kaart vergrendeld zit, wat er er zal een verificatiecode naar je GSM gestuurd worden.
-Op je PIN/PUK kaart waar je je SIM kaart uitgeklikt hebt.
Greetz!
Best even op je factuurgegevens kijken.
Mvg
@Elyne Je klantennummer kan je links bovenaan op je factuur terugvinden.
Enkele mogelijkheden om je PUK code te weten te komen als je deze kwijt bent:
-Bellen naar de helpdesk (5000 of 0495 95 95 00) optie PUK code.
-Inloggen in je klantenzone (je moet dan wel al een login hebben) Je kan niet registreren als je SIM kaart vergrendeld zit, wat er er zal een verificatiecode naar je GSM gestuurd worden.
-Op je PIN/PUK kaart waar je je SIM kaart uitgeklikt hebt.
Greetz!
Bedankt voor de info!
Ik ben nog niet geregistreerd op de klantenzone en ik ben mijn pin code vergeten en heb de puk code nodig. ik kan niet bellen naar de klantendienst omdat mijn gsm uit staat. hoe kan ik mijn PUK code ontvangen