Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Hoe nieuwe simkaart aanvragen?

OPGELOST

Ik zou graag een nieuwe simkaart hebben met een nieuw nummer.

Ik zou graag zo'n tempo giga kaart hebben voor op verlof.

Veel data 😉

Kan ik dit online aanvragen?

Labels (2)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Highlighted
Ervaren sjamaan

Re: Hoe nieuwe simkaart aanvragen?

Danzie ,

U kan online een nieuwe kaart aanvragen met nieuw nummer. Zou wel even de klantendienst bellen om uw oude nummer te deactiveren. 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Kan je ook je oud nummer behouden bij verandering van herlaadkaart?

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@danzie Normaal gezien is dat mogelijk . Loop een Orange shop binnen en vraag bij de nieuwe kaart voor een overzetting van uw oude nummer . Mocht dat niet direct lukken online kan u een aanvraag doen voor een nieuwe kaart en geef dan in dat u nummerbehoud wil hebben . Gegevens ingeven en wachten op uw kaart 😀

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Want ik heb nu een dolfijn 15 herlaadkaart maar ik ben aan het denken om naar tempo giga te gaan. Wat zijn de verschillen? En heb je bij tempo giga ook nog Facebook sessies?

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@CarlTheMan nee bij de tempo giga zit geen Facebook sessie in wel bij de tempo touch. Natuurlijk omdat bij de tempo Giga 4 GB data zit dus daar kan je ruim mee op facebook. De tempo touch zit 1 Gb in dus dat is al veel minder waardoor je 500 mb extra krijgt voor facebook en twitter. 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

En hoeveel verbruikt Facebook dan?

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@CarlTheMan daar kan ik jammer genoeg geen antwoord opgeven. Het is ook afhankelijk hoeveel u zelf erop zit en hoeveel foto's u eropgaat zetten . Het verbruik van apps hangt van de persoon zelf af. Ik heb geen facebook op mijn gsm staan dus ik gbruik het niet daarop. 

0 pluimen
Highlighted
Rekruut scout

Waar kan ik dat online doen?

0 pluimen
Highlighted
Ervaren sjamaan

@sharondeprijck u gaat naar de website van Orange. www.orange.be en kiest daar mobiel. Daar kan u de keus maken voor tempo harlaadkaart of een abonnement. Als u gekozen heeft krijgt een andere pagina en daarin volgt u de stappen die u gegeven worden. Kies of u een bestaand nummer wil overzetten of dat u een nieuw nummer wil hebben. De rest spreekt voor zich. U krijgt vervolgens de simkaart per post thuis gestuurd en in de brief zit een bestelnummer. Ga naar www.orange.be/nl/activeren daar dient u dat bestel nummer in te geven. Daarna duurd het minimaal 48 uur voor dat het nummer overgezet is. Bij een nieuw nummer is de procedure het zelfde maar de activering kan sneller zijn.

Leden met de meeste pluimen