annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe pas ik mijn login aan?

Topic gestart op: 29-04-18 20h43

Antwoorden: 11 antwoorden

KaDee
Gewaardeerd verkenner

Hoe pas ik mijn login aan?

Beste,

Ik wil je login van mijn klantenzone op Orange aanpassen. Hoe doe ik dat? Ik kan mijn wachtwoord wijzigen, ik kan mijn e-mail wijzigen en alle andere gegevens, maar hoe pas ik de login waarmee ik me inlog aan? 

Kristof D. 

Labels (2)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
KaDee
Gewaardeerd verkenner

Beste Patrick2,

Het is inderdaad mijn e-mailadres dat ik gebruik als login. Ik heb nu een ander e-mailadres en ik heb die contactgegevens reeds veranderd in mijn profiel, maar dan nog blijft de login mijn oud e-mailadres; niet onoverkomenlijk, maar wel vervelend.

Bedankt voor het meezoeken!!

Kristof

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Beste Kadee wat ze mij hebben verteld op messenger zou het dus wel mogelijk moeten zijn. Misschien best eens contact met Orange via messenger opnemen over dit probleem. Trouwens via messenger krijg je goede hulp hier beter dan bij een andere operator aan de telefoon.

a148146
Leidende verkenner

Ik heb nu ook het zelfde gemerkt dat dat  internet adres er blijft opstaan. Waarschijnlijk zal daar nog een update voor moeten komen. Ik moet voor mij trouwens nog eens vragen wat er kan mis zijn met dat beeld. Een goede 2 weken klant en steeds pixels. Aan bedrading kan het niet liggen, is al vervangen. Eerst was het die van Telenet, dan originele. Dus of te wel modem of decoder fout.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Ik zou hier ook niet graag weg gaan voor die pixels, maar elke dag een half uur die bedrading in en uit trekken en stopcontakten van modem uit trekken is een andere zaak. Want tegenwoordig is het niet enkel smorgen's, maar steeds iedere keer als je die tv opzet dat je dit moet doen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Is al geprobeerd eventueel de HDMI kabel te vervangen ? Lees hier wel dat de kabels vervangen zijn maar niet specifiek welke bekabeling . 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen