Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-04-18 20h43
Antwoorden: 11 antwoorden
Beste,
Ik wil je login van mijn klantenzone op Orange aanpassen. Hoe doe ik dat? Ik kan mijn wachtwoord wijzigen, ik kan mijn e-mail wijzigen en alle andere gegevens, maar hoe pas ik de login waarmee ik me inlog aan?
Kristof D.
Dat vraag ik me ook af.
Ik heb al 3 of 4x gevraagd om die aan te passen (staat nu nog op het mailadres van mijn ex). Ze hebben me al 3x gezegd dat het is aangepast maar niks ook niet.
Amateurisme van jewelste...
Dat vraag ik me ook af.
Ik heb al 3 of 4x gevraagd om die aan te passen (staat nu nog op het mailadres van mijn ex). Ze hebben me al 3x gezegd dat het is aangepast maar niks ook niet.
Amateurisme van jewelste...
Ugh @Maarten_c,
Totem heeft jammer genoeg de nodige instrument niet ter beschikking om je te helpen :s
Wat wel mogelijk is de Customer Service stamleden contacteren of de Webcare stamleden contacteren op sociale netwerken zodat ze je kunnen helpen.
Totem's zonnegroeten !
Totem
Je hebt dit dubbel gepost en dan nog in een heel oude thread. Ik heb u geantwoord in uw eigen nieuwe thread.