Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Hoe restwaarde betalen?

OPGELOST

Hallo

Ik heb gisteren mijn dolfijn abonnement met een smarthphone veranderd naar koala. Wat gebeurt er nu met het resterende bedrag? Ik zat aan de 22ste maand. Moet ik die 25 euro (resterend bedrag) betalen of wat gaat er nu gebeuren exact? Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Abonnement met smartphone

@GrecoRottiers het resterende bedrag wordt verrekend op uw volgende factuur. Dan gaat u in de details zien hoeveel er precies wordt verrekend.

Patrick2 |    Wees wie je bent ,niet wie de wereld wil dat je bent! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Dus ik moet de restwaarde betalen van dit moment? Ik moet dus toch niet de hele smartphone terugbetalen. Alvast bedankt!

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@GrecoRottiers nee het is die 25 euro die verrekend wordt want dat is uw restwaarde. Dus hoe eerder u het abonnement stopt des te meer u betaald maar u zit op uw 22ste afbetaling uw 22ste maand dus er blijft 25 euro over en dat is wat u betaald aan restwaarde.

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Beste

Dus ik ga van een abonnement van €25 met smartphone (dolfijn + huawei p9 lite)  de 22ste maand naar een koala abonnement (€20). De volgende maand moet ik €45 betalen, want de restwaarde is €25 en het abonnement €20. Klopt dit dan? Alvast bedankt!

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@GrecoRottiers ja die berekening klopt inderdaad het is restwaarde plus uw abonnements kosten. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen