Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-01-19 22h07
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben op 31/12 klant geworden met een abonnement, komende van Viking. Vandaag zijn we 9 januari en ik kan nog steeds niet bellen. Ik sta volgens de klantendienst op halfgroen....? Wanneer kan ik eindelijk bellen? ik ben bijna twee weken abo kwijt...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bedankt voor je reactie.
Ondertussen in orde, na 4 weken.
Maar eerlijk gezegd ben ik verbaasd over je reactie. U vraagt om via facebook of Twitter nog meer vragen te stellen. Ten eerste ben ik geen lid van deze depressiegroepen. Ten tweede, waarom is één kanaal niet genoeg?
Het spitten laat ik doen via de Technische diensten van Orange, dat lijken me de meest aangewezen mensen om dat te doen.
Ik drink uit een glas, en op hoop reken ik niet. Ik handel.
Ugh @gino,
Blij te horen dat alles in orde is :-)!
Op het forum heb ik en de community managers geen toegang tot je persoonlijke gegevens en heb ik geen zicht op de activatie van je nummer.
Via de sociale media op de officiële Orange-pagina (Facebook en Twitter) staan de webcare-agenten (klantendienst) paraat om je verder te helpen. Zij hebben wel toegang tot je gegevens als je hen je nummer geeft uiteraard.
✋ Totem ✋
Alles al geprobeerd. anders kan ik niet weten dat ik al twee weken op half groen sta in het systeem. Het probleem ligt ergens bij Orange. niet bij de klant. Ondertussen nog niet in orde. Even rap langs gaan bij de winkel is niet simpel en lijkt me de omgekeerde wereld. Ik ben klant geworden. Orange heeft zelfs niet de beleefdheid om zich te verontschuldigen.......