Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-01-18 12h38
Antwoorden: 8 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hoelang kan je je gsm-nr behouden wanneer er geen belkrediet meer op staat op de herlaadkaart?
Concreet, mijn belkrediet verviel op 21/12/2017. Geen krediet bijgevoegd. Dus hoelang gaat men naar mij kunnen telefoneren op het nummer?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste Alain,
- Als je hebt herladen, dan moet je binnen de 12 maanden een nieuwe herlaadbeurt doen. Doe je dat niet, dan wordt je telefoonnummer gedeactiveerd.
- Als je na een herlaadbeurt gedurende 12 maanden geen gebruik maakt van je telefoon, dan zal je nummer ook gedeactiveerd worden.
Normaal gezien zal je 1 maand op voorhand wel een sms van Orange krijgen met de boodschap dat je telefoonnummer afgesloten zal worden.
Deze info kan je nalezen in de algemene voorwaarden voor een Orange herlaadkaart.
link website: https://e-services.business.orange.be/medias/roaming/NL/GC_1702005_Prepaid_NL.pdf
1.3. Herlaadkaart en Oproepnummer
Bij de ontvangst van de herlaadkaart wordt aan de Klant een oproepnummer toegekend. Behoudens voorafgaande overeenkomst tussen Orange en de Klant of indien de Klant zijn nummer overdraagt in het kader van “Mobiele Nummeroverdraagbaarheid” van een andere operator naar Orange, kan de Klant zich niet beroepen op het recht om een bepaald Orange-telefoonnummer te eisen. De Klant kan de Dienst gebruiken voor zover hij binnen een periode van 12 maanden, te rekenen vanaf de eerste oproep of zijn laatste herlading, minstens éénmaal herladen heeft. Zoniet wordt het oproepnummer gedeactiveerd. Bij elke herlaadbeurt start een nieuwe gebruiksperiode van 12 maanden. De herlaadkaart wordt eveneens gedeactiveerd indien gedurende een onafgebroken periode van 12 maanden het oproepnummer niet gebruikt werd om een oproep te doen. De klant wordt hiervan 1 maand op voorhand op de hoogte gebracht met een sms.
Ik heb dezelfde vraag als kizzie;
"wanneer het nr gedeactiveerd werd is het dan mogelijk om het nr opnieuw te activeren?"
Helaas niet :-(. De kans is dan groot dat je nummer reeds toegewezen is aan een andere Orange-klant.
Op tijd je prepaidkaart herladen is de boodschap ;-)!
Laat het pluimen regenen
🌵 Totems Saluut 🌵
Beste Alain,
- Als je hebt herladen, dan moet je binnen de 12 maanden een nieuwe herlaadbeurt doen. Doe je dat niet, dan wordt je telefoonnummer gedeactiveerd.
- Als je na een herlaadbeurt gedurende 12 maanden geen gebruik maakt van je telefoon, dan zal je nummer ook gedeactiveerd worden.
Normaal gezien zal je 1 maand op voorhand wel een sms van Orange krijgen met de boodschap dat je telefoonnummer afgesloten zal worden.
Deze info kan je nalezen in de algemene voorwaarden voor een Orange herlaadkaart.
link website: https://e-services.business.orange.be/medias/roaming/NL/GC_1702005_Prepaid_NL.pdf
1.3. Herlaadkaart en Oproepnummer
Bij de ontvangst van de herlaadkaart wordt aan de Klant een oproepnummer toegekend. Behoudens voorafgaande overeenkomst tussen Orange en de Klant of indien de Klant zijn nummer overdraagt in het kader van “Mobiele Nummeroverdraagbaarheid” van een andere operator naar Orange, kan de Klant zich niet beroepen op het recht om een bepaald Orange-telefoonnummer te eisen. De Klant kan de Dienst gebruiken voor zover hij binnen een periode van 12 maanden, te rekenen vanaf de eerste oproep of zijn laatste herlading, minstens éénmaal herladen heeft. Zoniet wordt het oproepnummer gedeactiveerd. Bij elke herlaadbeurt start een nieuwe gebruiksperiode van 12 maanden. De herlaadkaart wordt eveneens gedeactiveerd indien gedurende een onafgebroken periode van 12 maanden het oproepnummer niet gebruikt werd om een oproep te doen. De klant wordt hiervan 1 maand op voorhand op de hoogte gebracht met een sms.
wanneer het nr gedeactiveerd werd is het dan mogelijk om het nr opnieuw te activeren?
Ik heb dezelfde vraag als kizzie;
"wanneer het nr gedeactiveerd werd is het dan mogelijk om het nr opnieuw te activeren?"