Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-19 22h07
Antwoorden: 15 antwoorden
In de klantenzone bij Mijn Profiel staat gebruikersprofiel. Hier staat op dit moment een gebruikersprofiel en dat is die van mij. Is het mogelijk om nog een gebruikersprofiel aan te maken, maar dan bijvoorbeeld voor mijn dochter. Zij hoef dan niet de facturen te zijn, maar bijvoorbeeld alleen de gegevens van haar mobiele abonnement. Dus geen beheerder, maar een gewone gebruiker.
@Rombo in de klantenzone kan er maar eentje een beheerder zijn maar geen extra account als sub gebruiker. U kan natuurlijk ten allertijden eventueel een eigen login op de klantenzone creeeren voor uw dochter maar het gemakkelijkste gaat zijn de MY ORANGE app . Deze is gemakkelijk te installeren op de gsm en zo kan uw dochter ten aller tijden haar verbruik zien en onder controle houden.
@Rombo nee dat gaat helaas niet mogelijk zijn . Dus eigenlijk kan uw dochter perfect zien wat haar verbruik is maar ook de facturen en dergelijke. Ook via de MY ORANGE app gaat zij deze facturen en dergelijke in kunnen zien. Dit omdat uw dochter haar gsm nummer het hoofd nummer is van het gsm abonnement. Nu zou mij dat persoonlijk niet uit maken maar kan mij voorstellen dat u dat niet heel prettig vindt.