annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoofdeigenaar worden van dochters nummer?

Topic gestart op: 27-03-19 22h07

Antwoorden: 15 antwoorden

Rombo
Aspirant verkenner

Hoofdeigenaar worden van dochters nummer?

In de klantenzone bij Mijn Profiel staat gebruikersprofiel. Hier staat op dit moment een gebruikersprofiel en dat is die van mij. Is het mogelijk om nog een gebruikersprofiel aan te maken, maar dan bijvoorbeeld voor mijn dochter. Zij hoef dan niet de facturen te zijn, maar bijvoorbeeld alleen de gegevens van haar mobiele abonnement. Dus geen beheerder, maar een gewone gebruiker.

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo  in de klantenzone kan er maar eentje een beheerder zijn maar geen extra account als sub gebruiker. U kan natuurlijk ten allertijden eventueel een eigen login op de klantenzone creeeren voor uw dochter maar het gemakkelijkste gaat zijn de MY ORANGE app . Deze is gemakkelijk te installeren op de gsm en zo kan uw dochter ten aller tijden haar verbruik zien en onder controle houden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rombo
Aspirant verkenner

Bij Orange heb je een gsm nummer nodig voor de klantenzone. In ons Love abonnement hebben wij maar een gsm abonnement afgesloten en die is voor mijn dochter. Om mezelf dus aan te melden op de klantenzone heb ik haar gsm nummer moeten gebruiken. Ik kan nu toch niet nogmaals met dit gsm nummer een gebruiker aanmaken of wel?
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo  nee dat gaat helaas niet mogelijk zijn . Dus eigenlijk kan uw dochter perfect zien wat haar verbruik is maar ook de facturen en dergelijke. Ook via de MY ORANGE app gaat zij deze facturen en dergelijke in kunnen zien. Dit omdat uw dochter haar gsm nummer het hoofd nummer is van het gsm abonnement. Nu zou mij dat persoonlijk niet uit maken maar kan mij voorstellen dat u dat niet heel prettig vindt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rombo
Aspirant verkenner

Ik vind het ook niet heel erg, maar had het liever anders gezien. Ik vind het wel heel vervelend dat zij altijd gebeld wordt door Orange als ik een vraag aan ze stel. Ik kan niet zeggen dat ze per e-mail moeten antwoorden. Ook ontvangt zij de sms-jes als er een technieker onderweg is. Helaas heb ik sinds dat ik klant ben bij Orange de klantenservice al een aantal keer nodig gehad.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen