Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Ugh iedereen!
Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!
De nieuwe formules aangepast aan de familie’s
Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:
GO Unlimited: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (30 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 40 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.
GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 500 Mb, 90 min. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.
Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!
Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.
Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂
De grote veranderingen zijn:
Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂
Moge de geest van De Stam je vergezellen,
Totem
Da's heel fijn dat wij hier deze info van u krijgen 😊
We hadden al een en ander (maar dus duidelijk niet alles) uitgevogeld via de klantenzone, maar nu is het allemaal officieel bevestigd en uitgelegd.
En om een vraag te beantwoorden die reeds meerdere mensen gesteld hebben: de bestaande abo's blijven die gewoon doorgaan of moet iedereen overgaan naar één van de nieuwe formules? Wij vermoeden dat we kunnen blijven houden wat we hebben, maar kan je dat bevestigen aub? Of ontkennen, wie weet ...
Die zou ik er z.s.m afhalen😉
@izzet3838 schreef:
Die zou ik er z.s.m afhalen😉
In mijn geval zou het nog geen drama zijn, louter BU, dus ik heb alles ook nog op mijn foon.
EDIT; Allez, dat denk ik toch .. Zal het beter maar eens nakijken ...
Ik nog een vraagske:
Ik heb nergens op de website iets kunnen vinden over "Loyalty Advantage". Kun je daar iets meer over zeggen of waar ik het kan vinden?
Alvast bedankt
@Totem komen er ook veranderingen voor het vaste internet(hogere snelheden bijv.)?
Wanneer ik de huidige aanbiedingen bekijk maak ik de afleiding dat de "Loyalty Advantage" eigenlijk erop neerkomt dat je bij sommige foons een korting krijgt wanneer je er een abo bijneemt. En hoe hoger het abo, hoe groter de korting. Er zal dan waarschijnlijk wel een minimumduur aan dat abo verbonden zijn...
Is dat correct?
En hoe zit dat dan indien je reeds een abo hebt?
@Cdt24801 waar zie je die staan?
Goedenavond, wat een verwarrende situatie. Zeker voor ouderen.
Ik hoop dat alles hier nu spreek ik eens voor mezelf hetzelfde blijft!!!!!!!!!!!
Wat goed is laat dat aub goed?
Want anders heb ik nog spijt ervan dat ik deze topic toen geopend heb.
Wij willen niet meer krijgen en ook niet meer betalen gewoon zoals het was, was goed voor ons.
Kan je hier lezen als je zin hebt!
Dus wij hebben Love en Koala wat is dat nu dan?
En Cloud gaat die echt weg????????????
Groetjes, Josette.
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
47 | |
36 | |
11 | |
8 | |
7 |