annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onze GO Tariefplannen!

Topic gestart op: 09-03-20 14h10

Antwoorden: 112 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Onze GO Tariefplannen!

Ugh iedereen!

Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!

De nieuwe formules aangepast aan de familie’s

Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:

GO Extreme special edition: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (60 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 30 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.

GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.

GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.

GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 1,5GB en 2u30 belminuten. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.

Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!

Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.

Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂

De grote veranderingen zijn:

  • Zoals de slogan luidt "Zit het scheef? We trekken het recht!" ... Je geniet nu van 30 Gb mobiele data aan maximale snelheid!
  • Naast dit alles, geniet je nu van een beknopter en preciezer aanbod dat aan ieders behoeften voldoet. Ook het LOVE-aanbod is vereenvoudigd: bij om het even welk mobiel abonnement betaal je een vaste prijs voor televisie en internet.
  • Grotere flexibiliteit: je kan elk tariefplan aan elke Smartphone koppelen. Het is ook mogelijk om het tariefplan te wijzigen zonder de restwaarde ervan te betalen. Afhankelijk van de gekozen smartphone is het eenvoudigweg nodig om de optie "Loyalty Advantage" of "Smart Data optie" te koppelen.
  • De gratis toegang tot de Coyote-app is niet meer inbegrepen in onze nieuwe abonnementen en dit vanaf de eerste dag van je tariefwijziging.
    Coyote kan dan in een betaalde versie beschikbaar zijn als u de service wilt behouden. Maak voor de opslag van uw gegevens gebruik van onze gratis proefperiode van drie maanden bij Google One.
  • De Pro Inclusive diensten zijn algemeen! Je hebt daarom in al je mobiele abonnementen Pro Voice Mail, Call Forwarding, Second Call en Conference Call opgenomen.
  • Als je twee grote abonnementen combineert (Unlimited en/of Intense), krijg je een korting gelijk aan het aantal abonnementen dat je neemt (9 € vermenigvuldigd met het aantal Go Intense/Go Unlimited-abonnementen dat je neemt).
  • De opties Roaming en International worden bijgewerkt met meer inhoud voor lagere prijzen.
  • Nationale surfherlaadbeurten bieden meer mobiele data voor zeer voordelige prijzen (1 Gb voor 6 €, 5 Gb voor 10 €).
  • Onze zelfstandige klanten kunnen van het multiproductvoordel als ze hun LOVE-pack + Internet boost combineren met een Go Intense of Go Extreme special edition-tariefplan.

Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂

Moge de geest van De Stam je vergezellen,

Totem

Labels (1)
112 ANTWOORDEN 112
izzet3838
Veteraan verkenner

Die zou ik er z.s.m afhalen😉

Jurgensad
Gewaardeerd verkenner

Thx voor de tip!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@izzet3838  schreef:

Die zou ik er z.s.m afhalen😉


In mijn geval zou het nog geen drama zijn, louter BU, dus ik heb alles ook nog op  mijn foon.

EDIT; Allez, dat denk ik toch .. Zal het beter maar eens nakijken ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem 

Ik nog een vraagske:

Ik heb nergens op de website iets kunnen vinden over "Loyalty Advantage". Kun je daar iets meer over zeggen of waar ik het kan vinden?

Alvast bedankt

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ulriekevdp
Ervaren verkenner

Hey! Ik vind nergens iets terug over die Loyalty Advantage... waar kan ik dat vinden?

iets extra krijgen of verdienen is altijd fijn!

🙂

Leden met de meeste pluimen