Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Iets nieuws bij Orange ! GO Tariefplannen

Ugh iedereen!

Je zult het zeker gemerkt hebben... Alles... Of bijna alles is veranderd! Nieuwe tarieven, nieuwe optie’s en een paar verrassingen... Laten we dat ophelderen!

De nieuwe formules aangepast aan de familie’s

Onze nieuwe tariefplannen worden "GO" genoemd, ze zijn beschikbaar in 4 formules met vele voordelen. Hier is een korte samenvatting ervan:

GO Unlimited: de grootste formule voor onbeperkte mobiele data (30 Gb aan maximale snelheid), onbeperkt bellen, onbeperkt SMS/MMS, dit voor 40 €. Bovenop dit alles geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.

GO Intense: 15 Gb mobiele data, gecombineerd met onbeperkt bellen en SMS/MMS aan 30 €. Bovenop dit geniet je ook gratis van de Pro Inclusive diensten en de Pro Voicemail.

GO Plus: 5 Gb mobiele data, onbeperkte oproepen en SMS/MMS voor 20 €. Ook hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.

GO Light: De kleine dwerg onder onze tariefplannen, die je recht geeft op 500 Mb, 90 min. beltijd (onbeperkt voor de andere Orange nummers op uw factuur) en onbeperkt SMS/MMS voor 10 €. Zelfs hier geniet je gratis van de Pro Inclusive diensten en Pro Voicemail.

Aarzel vooral niet om onze speciale webpagina te bezoeken om alle kleine details van de tariefplannen te kennen!

Profiteer van deze gezin optie’s en geniet van een korting gelijk aan het aantal abonnementen (Intense en/of Unlimited) die je neemt.

Je geniet van een vereenvoudigd en veelzijdig portfolio. Ik leg je uit waarom 🙂

De grote veranderingen zijn:

  • Zoals de slogan luidt "Zit het scheef? We trekken het recht!" ... Je geniet nu van 30 Gb mobiele data aan maximale snelheid!
  • Naast dit alles, geniet je nu van een beknopter en preciezer aanbod dat aan ieders behoeften voldoet. Ook het LOVE-aanbod is vereenvoudigd: bij om het even welk mobiel abonnement betaal je een vaste prijs voor televisie en internet.
  • Grotere flexibiliteit: je kan elk tariefplan aan elke Smartphone koppelen. Het is ook mogelijk om het tariefplan te wijzigen zonder de restwaarde ervan te betalen. Afhankelijk van de gekozen smartphone is het eenvoudigweg nodig om de optie "Loyalty Advantage" of "Smart Data optie" te koppelen.
  • De gratis toegang tot de Coyote-app is niet meer inbegrepen in onze nieuwe abonnementen en dit vanaf de eerste dag van je tariefwijziging.
    Coyote kan dan in een betaalde versie beschikbaar zijn als u de service wilt behouden. Maak voor de opslag van uw gegevens gebruik van onze gratis proefperiode van drie maanden bij Google One.
  • De Pro Inclusive diensten zijn algemeen! Je hebt daarom in al je mobiele abonnementen Pro Voice Mail, Call Forwarding, Second Call en Conference Call opgenomen.
  • Als je twee grote abonnementen combineert (Unlimited en/of Intense), krijg je een korting gelijk aan het aantal abonnementen dat je neemt (9 € vermenigvuldigd met het aantal Go Intense/Go Unlimited-abonnementen dat je neemt).
  • De opties Roaming en International worden bijgewerkt met meer inhoud voor lagere prijzen.
  • Nationale surfherlaadbeurten bieden meer mobiele data voor zeer voordelige prijzen (1 Gb voor 6 €, 5 Gb voor 10 €).
  • Onze zelfstandige klanten kunnen van het multiproductvoordel als ze hun LOVE-pack + Internet boost combineren met een Go Intense of Go Unlimited-tariefplan.

Je geniet dus van een vernieuwd portfolio, die je zal aanspreken! Je zal later ook andere verrassingen ontdekken! Aarzel niet om ons te vertellen wat je ervan denkt. 🙂

Moge de geest van De Stam je vergezellen,

Totem

Labels (1)
106 ANTWOORDEN 106
Highlighted
Leidende sjamaan

@Totem 

Da's heel fijn dat wij hier deze info van u krijgen 😊

We hadden al een en ander (maar dus duidelijk niet alles) uitgevogeld via de klantenzone, maar nu is het allemaal officieel bevestigd en uitgelegd.

En om een vraag te beantwoorden die reeds meerdere mensen gesteld hebben: de bestaande abo's blijven die gewoon doorgaan of moet iedereen overgaan naar één van de nieuwe formules? Wij vermoeden dat we kunnen blijven houden wat we hebben, maar kan je dat bevestigen aub? Of ontkennen, wie weet ...

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

@Totem 

Ik heb al meteen een vraag: Orange Cloud verdwijnt. Wat gaat er gebeuren met de data die daar nu op staan?

Groetjes,
Stefaan

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Veteraan verkenner

Die zou ik er z.s.m afhalen😉

Highlighted
Leidende sjamaan


@izzet3838  schreef:

Die zou ik er z.s.m afhalen😉


In mijn geval zou het nog geen drama zijn, louter BU, dus ik heb alles ook nog op  mijn foon.

EDIT; Allez, dat denk ik toch .. Zal het beter maar eens nakijken ...

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Leidende sjamaan

@Totem 

Ik nog een vraagske:

Ik heb nergens op de website iets kunnen vinden over "Loyalty Advantage". Kun je daar iets meer over zeggen of waar ik het kan vinden?

Alvast bedankt

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Veteraan verkenner

@Totem komen er ook veranderingen voor het vaste internet(hogere snelheden bijv.)?

Highlighted
Leidende sjamaan

@Totem 

Wanneer ik de huidige aanbiedingen bekijk maak ik de afleiding dat de "Loyalty Advantage" eigenlijk erop neerkomt dat je bij sommige foons een korting krijgt wanneer je er een abo bijneemt. En hoe hoger het abo, hoe groter de korting. Er zal dan waarschijnlijk wel een minimumduur aan dat abo verbonden zijn...

Is dat correct?

En hoe zit dat dan indien je reeds een abo hebt?

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Veteraan verkenner

@Cdt24801 waar zie je die staan?

Gewaardeerde sjamaan

Goedenavond, wat een verwarrende situatie. Zeker voor ouderen. 

Ik hoop dat alles hier nu spreek ik eens voor mezelf hetzelfde blijft!!!!!!!!!!!

Wat goed is laat dat aub goed?

Want anders heb ik nog spijt ervan dat ik deze topic toen geopend heb. 

Wij willen niet meer krijgen en ook niet meer betalen gewoon zoals het was, was goed voor ons.

Kan je hier lezen als je zin hebt! 

Dus wij hebben Love en Koala wat is dat nu dan?

En Cloud gaat die echt weg????????????

Groetjes, Josette.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Leden met de meeste pluimen