Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-19 16h12
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik verblijf momenteel in China. Ik heb dus eind augustus mijn abonnement bij Orange stopgezet en daar ook een bevestiging van gekregen. Toch blijf ik nog steeds facturen en betalingsherinneringen ontvangen (van september, oktober,…) waarbij de rekening ook steeds omhooggaat. Ik probeer al een hele tijd orange te contacteren en dit lukt me op geen enkele manier. Ik vind nergens een e-mailadres terug. Ik kan hier dus ook niet bellen want mijn abonnement is opgezegd...en hier gaat alles via internet dus heb ik ook geen telefoonabonnement. Dit begint zeer vervelend te worden, vorig jaar is me namelijk iets gelijkaardigs overkomen, toen kreeg ik plots een rekening van 80 euro voor de maand september… ik hoop dat ik het probleem nu hier toch opgelost kan krijgen.
Bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Isdbruyn ten eerste wil ik u erop wijzen dat u heel gevoelige info mee gezet heeft in uw screenshot. Beste is hier mee op te passen want medewerkers van Orange lezen deze info niet enkel de moderatoren. Deze gaan geen inzage hebben in de dossier of opgezegde abonnelent binnen Orange. De moderatoren zorgen ervoor dat alles vlor verloopt binnen de Tribe.
Terug komend ben ik dan wel even zo vrij geweest om na te kijken of uw nummer actief staat , heb nog een aantal tools waarmee ik dat kan omdat ik zelf voor Telenet en Proximus heb gewerkt.
Dat brengt me dan op het volgende dat het nummer nog altijd actief staat binnen Orange. Dat neemt niet weg dat u een opzeg gedaan heeft maar nummers zijn binnen de x aantal maanden nog te gebruiken als een klant zich bedenkt.
Dat er een opzeg plaats gevonden heeft eind augustus wil dus zeggen dat u nog een resterende factuur krijgt in september omdat men een maand vooruit betaald. Dus dat kan de reden zijn dat er nog een factuur komt in september.
Een email adres is er niet binnen Orange dus beste kan u eens bellen met het nummer : +32 2 745 95 00
Orange laat me ook niet gaan…waarom???
vanaf 25.02.2022 mij internet abonement met flybox stopgezet.
Maar Orange blijft de rekeningen sturen en nu ook met bedreigingen om extra kosten erbij als ik ga voor internet gebruik vanaf 28.02.2022 en tot 27.03.2022 niet betalen.
Ondertussen, flybox vanaf 25.02.2022 is niet meer aangesloten en ik ben al lang verhuisd.
Wel, mij opinie over Orange is nu veranderd.
Ik verblijf momenteel in China. Ik heb dus eind augustus mijn abonnement bij Orange stopgezet en daar ook een bevestiging van gekregen. Toch blijf ik nog steeds facturen en betalingsherinneringen ontvangen (van september, oktober,..) waarbij de rekening ook steeds omhooggaat. Ik probeer al een hele tijd orange te contacteren en dit lukt me op geen enkele manier. Ik vind nergens een e-mailadres terug. Ik kan hier dus ook niet bellen want mijn abonnement is opgezegd...en hier gaat alles via internet dus heb ik ook geen telefoonabbonement. Dit begint zeer vervelend te worden, vorig jaar is me namelijk iets gelijkaardigs overkomen, toen kreeg ik plots een rekening van 80 euro voor de maand september.. ik hoop dat ik het probleem nu hier toch opgelost kan krijgen
Bedankt
Ugh @Isdbruyn,
Zoals @patrick2 het zegt, geef je gevoelige informatie over jezelf via dit printscreen, je kan het best afschaffen voor je eigen veiligheid 🙂
Het kan zijn dat je opzeg wel uitgevoerd is maar dat er misschien nog een open bedrag stond voor je opzeg dat nog niet betaald werd.
De Customer Service stamleden en onze webcare stamleden kunnen dit voor je analyseren en meer informatie hierover geven.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Isdbruyn ten eerste wil ik u erop wijzen dat u heel gevoelige info mee gezet heeft in uw screenshot. Beste is hier mee op te passen want medewerkers van Orange lezen deze info niet enkel de moderatoren. Deze gaan geen inzage hebben in de dossier of opgezegde abonnelent binnen Orange. De moderatoren zorgen ervoor dat alles vlor verloopt binnen de Tribe.
Terug komend ben ik dan wel even zo vrij geweest om na te kijken of uw nummer actief staat , heb nog een aantal tools waarmee ik dat kan omdat ik zelf voor Telenet en Proximus heb gewerkt.
Dat brengt me dan op het volgende dat het nummer nog altijd actief staat binnen Orange. Dat neemt niet weg dat u een opzeg gedaan heeft maar nummers zijn binnen de x aantal maanden nog te gebruiken als een klant zich bedenkt.
Dat er een opzeg plaats gevonden heeft eind augustus wil dus zeggen dat u nog een resterende factuur krijgt in september omdat men een maand vooruit betaald. Dus dat kan de reden zijn dat er nog een factuur komt in september.
Een email adres is er niet binnen Orange dus beste kan u eens bellen met het nummer : +32 2 745 95 00
Heb het vroeger met mobistar ook meegemaakt. Ik was klant van proximus en kreeg plost op mijn naam facturen van mobistar, terwijl ik er GEEN klant was. De rekeningen waren telkens 0 euro, en waren van een firma, waarvan ze de naam niet wilden prijsgeven wegens de privacy, maar ze gebruikten wel mijn naam. Na een zestal maanden heb ik het nummer (blijkbaar mijn nummer), met behulp van een advocaat kunnen stopzetten. Dit grapje koste mij net geen 500 euro. Ik wilde absoluut niet dat men iets uitspookte met dit mobiel nummer terwijl het officieel op mijn naam stond. Van mijn 500 euro heb ik geen strohalm terug gezien.