Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-19 16h12
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik verblijf momenteel in China. Ik heb dus eind augustus mijn abonnement bij Orange stopgezet en daar ook een bevestiging van gekregen. Toch blijf ik nog steeds facturen en betalingsherinneringen ontvangen (van september, oktober,…) waarbij de rekening ook steeds omhooggaat. Ik probeer al een hele tijd orange te contacteren en dit lukt me op geen enkele manier. Ik vind nergens een e-mailadres terug. Ik kan hier dus ook niet bellen want mijn abonnement is opgezegd...en hier gaat alles via internet dus heb ik ook geen telefoonabonnement. Dit begint zeer vervelend te worden, vorig jaar is me namelijk iets gelijkaardigs overkomen, toen kreeg ik plots een rekening van 80 euro voor de maand september… ik hoop dat ik het probleem nu hier toch opgelost kan krijgen.
Bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Isdbruyn ten eerste wil ik u erop wijzen dat u heel gevoelige info mee gezet heeft in uw screenshot. Beste is hier mee op te passen want medewerkers van Orange lezen deze info niet enkel de moderatoren. Deze gaan geen inzage hebben in de dossier of opgezegde abonnelent binnen Orange. De moderatoren zorgen ervoor dat alles vlor verloopt binnen de Tribe.
Terug komend ben ik dan wel even zo vrij geweest om na te kijken of uw nummer actief staat , heb nog een aantal tools waarmee ik dat kan omdat ik zelf voor Telenet en Proximus heb gewerkt.
Dat brengt me dan op het volgende dat het nummer nog altijd actief staat binnen Orange. Dat neemt niet weg dat u een opzeg gedaan heeft maar nummers zijn binnen de x aantal maanden nog te gebruiken als een klant zich bedenkt.
Dat er een opzeg plaats gevonden heeft eind augustus wil dus zeggen dat u nog een resterende factuur krijgt in september omdat men een maand vooruit betaald. Dus dat kan de reden zijn dat er nog een factuur komt in september.
Een email adres is er niet binnen Orange dus beste kan u eens bellen met het nummer : +32 2 745 95 00
Bedankt voor uw antwoord,
Dat kan inderdaad een verklaring zijn,
Ik dacht er ook aan, maar ik weet niet waarom ik in oktober dan ook nog een factuur zou krijgen.
In ieder geval bedankt voor de info. Ik probeer orange dan te contacteren via messenger.
Groeten,
Isolde
Vermits je blijkbaar ook niet kan bellen maar wel internet hebt is de enige mogelijkheid om Orange te contacteren messenger of twitter. Beide kunnen vanop een PC gebruikt worden.
Oke, bedankt
Ik zal het eens met messenger proberen
Groeten,
Isolde