annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan niet bellen

Topic gestart op: 29-04-20 12h32

Antwoorden: 16 antwoorden

Jessi
Gewaardeerd verkenner

Ik kan niet bellen

Ik kan niet bellen, ik heb wel internet. Hoe kan dit? Ik heb de telefoon al uitgeschakeld, instelling herstel en software-update. 

Labels (1)
16 ANTWOORDEN 16
Jessi
Gewaardeerd verkenner

Hoi, geen inkomende en geen uitgaande oproepen, ik kan niet bellen via messenger of via Whats app, elke factuur word via domicilie uitgevoerd en is altijd netjes betaald geweest. 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Jessi  schreef:

Hoi, geen inkomende en geen uitgaande oproepen, ik kan niet bellen via messenger of via Whats app,... knip ...


Je schreef dat je wel internet hebt. Dan zou Messenger en WhatsApp ook moeten werken ... Daar heb je zelfs uw sim niet voor nodig indien je op WiFi zit. Werk je op 4G, dan wel natuurlijk.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jessi 

Welke foon heb je? Staan alle settings wat betreft netwerk juist?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Jessi  oke dat is duidelijk. Check eerst eens of je simkaart in een ander toestel wel werkt. Moest je simkaart daar wel in werken , dus bellen en gebeld worden , ligt het aan je toestel zelf. Moest je simkaart in een ander toestel hetzelfde vertonen dan kan je het beste een nieuwe simkaart aanvragen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jessi
Gewaardeerd verkenner

Ik kan wel een sms versturen en ontvangen.

Leden met de meeste pluimen