Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-04-20 12h32
Antwoorden: 16 antwoorden
Ik kan niet bellen, ik heb wel internet. Hoe kan dit? Ik heb de telefoon al uitgeschakeld, instelling herstel en software-update.
Hoi, geen inkomende en geen uitgaande oproepen, ik kan niet bellen via messenger of via Whats app, elke factuur word via domicilie uitgevoerd en is altijd netjes betaald geweest.
@Jessi schreef:
Hoi, geen inkomende en geen uitgaande oproepen, ik kan niet bellen via messenger of via Whats app,... knip ...
Je schreef dat je wel internet hebt. Dan zou Messenger en WhatsApp ook moeten werken ... Daar heb je zelfs uw sim niet voor nodig indien je op WiFi zit. Werk je op 4G, dan wel natuurlijk.
@Jessi oke dat is duidelijk. Check eerst eens of je simkaart in een ander toestel wel werkt. Moest je simkaart daar wel in werken , dus bellen en gebeld worden , ligt het aan je toestel zelf. Moest je simkaart in een ander toestel hetzelfde vertonen dan kan je het beste een nieuwe simkaart aanvragen.
Ik kan wel een sms versturen en ontvangen.