annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik moet iets betalen dat niet klopt

Topic gestart op: 22-09-23 17h31

Antwoorden: 4 antwoorden

Henri-Olivier
Gewaardeerd verkenner

Ik moet iets betalen dat niet klopt

Vorige keer dat ik mijn factuur kreeg stonden er een paar bedragen op waar ik niets van wist. Zo stond er bijvoorbeeld dat ik €5 moest betalen omdat ik vanuit Marokko had gestuurd naar België. Het rare is dat ik in feite nog nooit naar daar ben geweest en dit is al vaker gebeurd. Als iemand hier misschien een oplossing voor heeft reageer alstublieft want die extra €5 is niet echt fijn en zorgt er soms voor dat ik in de problemen zit.

Mvg

Henri-Olivier 

Labels (2)
4 ANTWOORDEN 4
Helen1
Ervaren genezer

Beste @Henri-Olivier 

Wat vervelend dat dit gebeurd. Je kunt de klantendienst bellen en vragen om lijnen naar Marokko te blokkeren. Zo kan je nooit meer aangerekend worden.

Ik heb dat ook met een buitenlandse nummer gedaan en dat werkte perfect, alleen kun je dan niet meer bellen of gebeld worden vanuit of naar Marrokko.

 

Veel succes en ik hoop dat dit een definitieve oplossing voor jou kan bieden!

 

Mvg

Josette
Wijze
Wijze

@Henri-Olivier  nog een keertje een goedenavond.

Helaas zijn wij ook klantjes net als jij en kunnen we je alleen maar

doorsturen naar de klantendienst in je profiel.

Nr 5000 telefoneren of je stuurt een berichtje via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Succes.

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Henri-Olivier
Gewaardeerd verkenner

Ja dat was ik even vergeten dat jullie ook maar mensen zijn en niet alles kunnen oplossen. Allesinds bedankt om te antwoorden. Ik ben een beetje nieuw maar ik vind de community al top.

Mvg

Henri-Olivier 

Pletse
Gewaardeerde genezer

Het enigste wat je kan doen is hiervoor de klantendienst contacteren, dienst facturatie, en de situatie uitleggen zodat ze kunnen uitzoeken wat er gaande is.

Leden met de meeste pluimen