Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-09-23 17h31
Antwoorden: 4 antwoorden
Vorige keer dat ik mijn factuur kreeg stonden er een paar bedragen op waar ik niets van wist. Zo stond er bijvoorbeeld dat ik €5 moest betalen omdat ik vanuit Marokko had gestuurd naar België. Het rare is dat ik in feite nog nooit naar daar ben geweest en dit is al vaker gebeurd. Als iemand hier misschien een oplossing voor heeft reageer alstublieft want die extra €5 is niet echt fijn en zorgt er soms voor dat ik in de problemen zit.
Mvg
Henri-Olivier
Beste @Henri-Olivier
Wat vervelend dat dit gebeurd. Je kunt de klantendienst bellen en vragen om lijnen naar Marokko te blokkeren. Zo kan je nooit meer aangerekend worden.
Ik heb dat ook met een buitenlandse nummer gedaan en dat werkte perfect, alleen kun je dan niet meer bellen of gebeld worden vanuit of naar Marrokko.
Veel succes en ik hoop dat dit een definitieve oplossing voor jou kan bieden!
Mvg
@Henri-Olivier nog een keertje een goedenavond.
Helaas zijn wij ook klantjes net als jij en kunnen we je alleen maar
doorsturen naar de klantendienst in je profiel.
Nr 5000 telefoneren of je stuurt een berichtje via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Ja dat was ik even vergeten dat jullie ook maar mensen zijn en niet alles kunnen oplossen. Allesinds bedankt om te antwoorden. Ik ben een beetje nieuw maar ik vind de community al top.
Mvg
Henri-Olivier
Het enigste wat je kan doen is hiervoor de klantendienst contacteren, dienst facturatie, en de situatie uitleggen zodat ze kunnen uitzoeken wat er gaande is.