annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Indienen klacht verbruik buitenland

Topic gestart op: 26-04-22 11h41

Antwoorden: 1 antwoord

Lieve2
Rekruut scout

Indienen klacht verbruik buitenland

Graag zou ik weten waar ik een klacht kan indienen aangaande het volgende:

Op vakantie in het buitenland zijn mijn kinderen over het maximum van hun data gegaan; echter heb ik bij afsluiting van het contract in de winkel gevraagd om dit onmogelijk te maken. Blijkbaar is dit toen enkel voor het binnenland gebeurd, en niet voor het buitenland. Toen ik meteen na terugkomst op 15/4 contact opnam met de klantendienst is dit voor mij aangepast in het contract. Ik begrijp niet waarom mij dit niet meteen bij afsluiting van het contract is voorgesteld in de winkel. De Orange-medewerker toonde begrip en zei me dat ik bij ontvangst van de factuur terug contact mocht opnemen en men dan een commerciële geste zou toekennen, maar dat dit enkel mogelijk was vanaf ontvangst van factuur.

Vandaag (26/4) heb ik opnieuw gebeld naar de klantendienst, aangezien ik gisteren mijn factuur ontving, en nu beweert men dat een commerciële geste niet mogelijk is. De Orange-medewerker die mij vandaag te woord stond (26/4 omstreeks 11u) was ook zeer onaangenaam en toonde zich absoluut niet begripvol.

Hierbij wil ik met aandrang vragen om deze geste toe te kennen. In het andere geval verander ik van provider en verliest Orange drie klanten. Ik vind toch dat ik in de tijd van het afsluiten van het contract hierover slecht geïnformeerd ben geweest en vind het onethisch vanwege Orange dat ze zich verrijken door klanten bewust in de onwetendheid te laten.

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Gregory
Wijze
Wijze

 

Je kunt eens contact opname via facebook/messenger

Als dat niet helpt evt een klacht via de ombudsman telecom https://www.ombudsmantelecom.be/nl/onthaal.html?IDC=36

 

Maar of dat veel zal uithalen betwijfel ik, @Lieve2 Het is woord tegen woord, en het is moeilijk te oordelen wat of wat niet moet voorgesteld worden

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen