Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-01-20 09h21
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Ik had tot voor kort een abonnement met gsm (Koala) aan 35 euro/maand. Recent, sinds het einde van dat abonnement, ben ik overgestapt naar Koala zonder gsm. Op de website staat dit aangegeven als € 20/maand (de eerste paar maanden € 10/maand voor nieuwe leden, maar dat ben ik niet, dus daar kan ik geen gebruik van maken). Als ik nu naar 'my orange' ga en naar mijn tarief kijk, krijg ik echter te zien dat mijn Koala abonnement € 25/maand bedraagt...
Kan iemand dit voor mij verklaren waarom ik een abonnement van € 20 euro heb besteld en er eentje van € 25 euro krijg? Ik heb alvast een screenshot toegevoegd.
Alvast bedankt!
Groetjes,
Vicky
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Je moet eens klikken bij de actieve opties op de 'Koala limited edition'. Daarin staat dat je maar 20 EUR/maand moet betalen
@VickyV84 schreef:
@Cdt24801 dat is het eerste dat ik heb gedaan, gezien er niks zo storend is als spam en steeds terugkomende vragen. Toch bedankt.
Zou fijner zijn als't probleem in de eerste plaats opgelost wordt ipv de gebruikers op de vingers te tikken.
Heb jij het gevoel dat ik u op de vingers getikt heb? Jammer, want dat is niet zo hoor .... Het was eerder een tip, of informatie als je wil.
Ik heb inderdaad al eens gebruikers beleefd "op de vingers getikt"als je dat zo wil noemen, maar dat was hier bij u niet het geval hoor. Die personen deden echt dingen die niet horen op een forum. Ik heb hen dan vriendelijk verzocht om dat niet meer te doen. Dubbelposten is daar een voorbeeld van.
En wat betreft dat oplossen: daar geef ik u helemaal gelijk in, maar helaas kan ik daar ook niks aan doen. Hier op Tribe zijn we allemaal, ik dus ook, gewone gebruikers van Orange producten, klanten dus. En zelfs dat hoeft niet echt, iedereen mag hier meelezen en zijn zegje doen.
Enkel de mods en de CM zijn Orange personeel, maar hun taak bestaat uit het leiden van het forum , zij vervangen geenszins de klantendienst.