Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Moondust
Ervaren verkenner

Inloggen in klantenzone

OPGELOST

Geachte

Zijn er wijzigingen in de inlog procedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

 

nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
31 ANTWOORDEN 31

@Moondust  

Dat is wel een beetje raar hé als het er voor werkte en in eens niet meer en ook niet op andere browsers. Kan je nog wel inloggen via de My Orange app ? 

Zou anders eens vragen aan de klantendienst om je bestaand email adres te verwijderen , dus eigenlijk eens je klantenzone resetten of opschonen. Dan opnieuw een registratie doen met je email adres misschien is er ergens een fout ingeslopen. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Moondust
Ervaren verkenner

@patrick2 

De My Orange app gebruik ik niet. Ik werk altijd via de website.

Dan zal ik de klantendienst eens moeten contacteren (via 5000 ??)

0 pluimen

@Moondust  

Oke de My Orange app is wel heel handig hoor daarin kan je ook je verbruik nazien dus het is toch een kleine tip die ik je mee kan geven. 

Ja je kan bellen de 5000 maar je kan ook het webcare team contacteren via Messenger , enkel als je een Facebook account hebt. Moest je twitter hebben kan je hun ook contacteren via die weg. 

Ik hoop enkel dat het snel opgelost is want op deze manier kan je niks van je verbruik zien. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Moondust
Ervaren verkenner

Morgen eens contacteren en dan laat ik de oplossing wel weten.

 

Alvast bedankt om mee te zoeken.

0 pluimen
patrick2
Leidende sjamaan

@Moondust  

Aan de klantenzone is niks aangepast aangezien ik gewoon kan inloggen. 

Ben je misschien net nieuwe klant ? Of heb je iets laten veranderen ? 

Heb je ook al eens gezien via een andere browser? Ook eventueel eens je cache en cookies legen. Kan je ook eens hier een prinsscreen maken met de foutmelding ? Gelieve geen persoonlijke info in de prinsscreen zetten zoals wachtwoorden of een naam of email adres. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen