annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen in klantenzone

Topic gestart op: 28-03-21 19h39

Antwoorden: 40 antwoorden

Moondust
Ervaren verkenner

Inloggen in klantenzone

OPGELOST

Geachte,

Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Moondust
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.

Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 ANTWOORDEN 40
Moondust
Ervaren verkenner

@patrick2 

De My Orange app gebruik ik niet. Ik werk altijd via de website.

Dan zal ik de klantendienst eens moeten contacteren (via 5000 ??)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moondust  

Oke de My Orange app is wel heel handig hoor daarin kan je ook je verbruik nazien dus het is toch een kleine tip die ik je mee kan geven. 

Ja je kan bellen de 5000 maar je kan ook het webcare team contacteren via Messenger , enkel als je een Facebook account hebt. Moest je twitter hebben kan je hun ook contacteren via die weg. 

Ik hoop enkel dat het snel opgelost is want op deze manier kan je niks van je verbruik zien. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Moondust
Ervaren verkenner

Morgen eens contacteren en dan laat ik de oplossing wel weten.

 

Alvast bedankt om mee te zoeken.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moondust  

Aan de klantenzone is niks aangepast aangezien ik gewoon kan inloggen. 

Ben je misschien net nieuwe klant ? Of heb je iets laten veranderen ? 

Heb je ook al eens gezien via een andere browser? Ook eventueel eens je cache en cookies legen. Kan je ook eens hier een prinsscreen maken met de foutmelding ? Gelieve geen persoonlijke info in de prinsscreen zetten zoals wachtwoorden of een naam of email adres. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
PASC25
Ervaren verkenner

Zelfs met de  itsme app kom je er niet in? De frontdesk helper zei me zonet dat er nooit een klantenzone is aangemaakt op mijn oproepnummer zo is t wel makkelijk onderuit trachten te komen ben op enkele maanden na 10 jaar trouwe klant ik stuur verschillende abonnementen aan via de klantenzone via mijn hoofdnummer. Die controle ben ik nu kwijt! Reeds vijf dagen over en weer praten met Chelsy, Laura, Nelson, Issam allen frontdesk medewerkers en dan vragen ze om mijn paswoord door te geven via Messenger, daar doe ik niet aan mee het is zelfs geen beveiligde verbinding en dan nog paswoord is mijn eigendom Stel ik kan niet meer op mijn bankrekening  geraak mijn pincode dan ook even doorgeven aan een helpdeskmedewerker ? Ik denk het niet, zulke verzoeken staan gelijk aan phishing.

#comeclear

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen