annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Inloggen in klantenzone

Topic gestart op: 28-03-21 19h39

Antwoorden: 40 antwoorden

Moondust
Ervaren verkenner

Inloggen in klantenzone

OPGELOST

Geachte,

Zijn er wijzigingen in de inlogprocedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

Nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Moondust
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.

Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

40 ANTWOORDEN 40
PASC25
Ervaren verkenner

ok bedankt patrick2 tis gelukt

PASC25
Ervaren verkenner

ja maar ik heb 282 accounts waar dat paswoord voor een deel in voorkomt begrijp je dat is niet zo eenvoudig om die allemaal te veranderen dan doe ik echt aan exposure van mijn eigen kritische belangen.

Ik heb net op advies van de helpdesk een 'nieuwe account' aan te maken maar ik wordt gewraakt het probleem zit m bij het telefoonnummer zelf en of emailadres deze lijken te zijn gewraakt  door Orange gatekeeper ik kom er gewoon niet meer in 

0 pluimen
PASC25
Ervaren verkenner

wat niet wegneemt dat er achter het gordijn dingen zijn gebeurd die niet bekent worden je bent niet de enige er loopt iets fout zonder meer, men reset je account maar krijgt geen uitleg wat de oorzaak is

0 pluimen
tiziano-83
Gewaardeerd verkenner

Misschien helpt de gegevens wissen van je internet en dan opnieuw proberen.

0 pluimen
Grieger9000
Aspirant verkenner

Heb hetzelfde probleem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen