Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Moondust
Ervaren verkenner

Inloggen in klantenzone

OPGELOST

Geachte

Zijn er wijzigingen in de inlog procedure van de klantenzone gebeurt?

Wanneer in nu via de website wil inloggen krijg ik steeds de melding dat gebruikersnaam of wachtwoord niet juist zijn. En dit terwijl in het verleden geen enkel probleem was.

 

nieuwe login of paswoord aanvragen geeft ook problemen.

Met vriendelijke groeten

 

Labels (1)
31 ANTWOORDEN 31
patrick2
Leidende sjamaan

@woony  

Ja dan zal je support moeten bellen om het op te lossen. Dit is een forum van klanten voor klanten en dus geen klantendienst. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
woony
Aspirant verkenner

Ik uit dan ook mijn grieven als klant aan andere klanten... 

Ik heb vervolgens support gebeld.

Men heeft mijn account volledig gereset en ik moest vervolgens een nieuwe aanmaken.

Verklaring kon of wou men niet geven... 

0 pluimen
PASC25
Ervaren verkenner

Hier bij mij het zelfde probleem ook wanneer ik met Itsme wil inloggen lukt het niet. Gecompromitteerde accounts dus!

 

 

0 pluimen
Moondust
Ervaren verkenner

Ondertussen is het probleem opgelost na contact met de klantendienst.

Deze hebben mij verder geholpen en nu kan ik terug inloggen.

woony
Aspirant verkenner

Dit is inderdaad de enige oplossing...

Account laten resetten via klantendienst, verder geen verklaring.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen