Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-03-23 12h00
Antwoorden: 7 antwoorden
Wij hebben zowel een orange-internet abonnement als een telefoon- abonnement voor mijn gsm. De betaling gebeurt automatisch via domiciliëring. Dat werkt, maar ik krijg elke maand zowel een email als een sms over het bedrag van de volgende factuur die eraan komt. Aangezien dit elke maand hetzelfde bedrag is, zou ik de melding via SMS liever uitschakelen omdat dit soms op ongelegen momenten (vergadering, of ik wil uitslapen in het weekend of zo)
Kan ik dat uitschakelen? Indien ja, hoe?
Ik heb de klantendienst 5000 hiervoor gebeld om dat in orde te maken. Ik weet niet hoe dat bij anderen gebeurt maar sta onder bewindvoering en heb gevraagd GEEN MAILS ENKEL PER BRIEF naar mijn bewindvoerder op te sturen. Ik kan op mijn app nakijken hoeveel en wat maar ik krijg geen meldingen meer.
Mss kun je het zo ook proberen via de klantendienst door het te bevragen?
Mvg
Ik vind het niet direct terug, @JonathanJ maar ik krijg dis sms niet (meer). Alleen een email met de factuur
Inloggen op je klantenzone
Dag Gregory,
Alvast bedankt voor het antwoord. Zou dit OK zijn denk je? Zie screenshot van mijn contactvoorkeuren: https://imgur.com/HJGyhi6
Geen enkel idee, @JonathanJ
Bij mij staat alles af - maar zie niet direct waar de sms voor de factuur staat