Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-12-23 15h17
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hello,
Hello,
Ik heb een jaarlijks abonnement voor mijn gsm Nokia 220.
De jaarlijkse verlengtijd is beëindigd op 15 december 2023.
Vermits ik heel weinig bel met mijn gsm heb ik dit nu pas opgemerkt.
Ik wil dus mijn jaarlijks abonnement voor mijn gsm Nokia 220 verlengen voor een jaar en dit lukt niet meer.
Als ik een telefoonnummer probeer te bellen komt er op het schermpje: Alleen Noodoproepen.
Op de website van Orange kan ik geen nieuw account maken en registreren. Als ik mijn gsm nummer intyp komt de melding dat die niet bestaat.
Kan iemand me juist uitleggen op welke website van Orange ik mijn jaarlijks abonnement van Orange opnieuw kan verlengen voor 1 jaar?
Er staat ook nog bel geld tegoed op mijn abonnement.
Graag uw advies hierover.
Dank bij voorbaat.
Mvg,
Theofiel
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Denk dat je daarvoor naar een shop moet gaan. Je nummer is vervallen, misschien kan je het terugkrijgen
Hi,
Vriendelijk dank voor uw hulp.
Maar de aangeboden opties om een nieuw password en gebruikersnaam te verkrijgen werken niet.
Zie de Oeps ......webpagina van Orange.
Het is de eerste maal na verschillende jaren dat ik te laat mijn gsm opnieuw heb opgeladen op het einde van het jaar in december .
Er staan ontelbare reclame aanbiedingen via Orange, maar om mijn gsm opnieuw op te laden is het een ramp met Orange.
Waarom kloppen mijn Gebruikersnaam en Wachtwoord niet meer? Ik zelf heb die nooit gewijzigd.
Zie printshot
Daardoor kan ik niet meer inloggen, want er komt steeds de melding dat mijn gsm nummer onjuist is. Logisch, het is geblokkeerd.
Dus in één woord: als jouw gsm nummer is geblokkeerd door een te late betaling voor de jaarlijkse oplading, die moet gebeuren opdat jouw gsm nummer geldig blijft ben je de pineut ! Alleen telefonisch contact opnemen met de support of klantenzone van Orange zal misschien helpen om een oplossing te brengen.
Erg omslachtig en zeker niet goed doordacht van Orange om zijn klanten beter in te lichten en helpen. Zo ervaar ik dit toch.
Je moet steeds eerst jouw bestaande gsm nummer invoeren voor je een nieuwe gebruikersnaam of password kunt opvragen. Ze staan er gewoon niet bij stil wanneer jouw gsm nummer is geblokkeerd dat dit onmogelijk werkt. Niet zo heel slim!
grtz,
Theofiel
Hello,
Ik zal volgende week naar de Orange Shop 41 Lokeren Markt 21 rijden en daar om uitleg vragen over de stopzetting van mijn Orange gsm nummer.
Het topic mag worden gesloten.
Bedankt voor de medewerking en een Happy Newyear 2024 toegewenst .
grtz,
Theofiel