Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-09-20 22h26
Antwoorden: 2 antwoorden
Hoi Allemaal,
AL enkele dagen ervaren we hier dat men een herlading van een herlaadkaart online niet kan betalen met een kaart. Dat is heel vervelend en dan zien we de boodschap: 'Er is een fout opgetreden bij het doorsturen van de factuurgegevens. Probeer het later opnieuw.'
Zijn er nog mensen die dat probleem hebben en wat is de oplossing?
Thx
#123# bellen. -> Optie herladen kiezen -> de cijfers van het ticket manueel invoeren
#125*NUMMEROPHETTICKET#
Vraag je af of het herlaadticket niet al eens gebruikt geweest is, of je herlading toch niet als belwaarde is bijgevoegd nadien (natuurlijk enkel als je de nummers hebt kunnen opgeven),
EN controleer of je simkaart nog steeds herlaadbaar is : Dat je bv niet te lang hebt gewacht met herladen want dan kan ze geblokkeerd zijn voor herladingen.