annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik veranderen van abonnement met toestel bij defect toestel?

Topic gestart op: 21-05-19 14h03

Antwoorden: 3 antwoorden

NICK1
Rekruut scout

Kan ik veranderen van abonnement met toestel bij defect toestel?

OPGELOST

Even een vraagje ik heb een abbonement bij orange maar mijn fsm is nu stuk kan ik gewoon zelde abbonement van 35 euro behouden en nieuwe gsm voor 9 euro krijgen ? Of zou dit niet lukken 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@NICK1  u kan ten allertijden overschakelen naar een nieuw abonnement met gsm . Weet dat als uw contract nog niet ten einde is of was dat u een restwaarde zal betalen op uw toestel , zie de afbetalingstabel in uw klantenzone. Moest er mee akkoord gaan kan u de overschakeling in orde maken via de shop of online. U kan eventueel ook de gsm laten opsturen ter reparatie , u heeft ten slot 2 jaar garantie op uw toestel. Moest het defect te wijten zijn aan het toestel zelf zal de leverancier instaan voor de kosten. Moest het toestel niet te maken zijn door een fout van het toestel zelf zal u een andere krijgen. Als het toestel door val schade of schade van derde niet werkt zijn de kosten voor de klant zelf en die zijn meestal duurder dan een nieuwe gsm. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@NICK1  u kan ten allertijden overschakelen naar een nieuw abonnement met gsm . Weet dat als uw contract nog niet ten einde is of was dat u een restwaarde zal betalen op uw toestel , zie de afbetalingstabel in uw klantenzone. Moest er mee akkoord gaan kan u de overschakeling in orde maken via de shop of online. U kan eventueel ook de gsm laten opsturen ter reparatie , u heeft ten slot 2 jaar garantie op uw toestel. Moest het defect te wijten zijn aan het toestel zelf zal de leverancier instaan voor de kosten. Moest het toestel niet te maken zijn door een fout van het toestel zelf zal u een andere krijgen. Als het toestel door val schade of schade van derde niet werkt zijn de kosten voor de klant zelf en die zijn meestal duurder dan een nieuwe gsm. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
NICK1
Rekruut scout

Oke dus ik kan mijn abbonement van 35  euro behouden moet ik niet overschakelen naar ander tariefplan

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@NICK1  inderdaad alles blijft zoals het is moest u gaan voor de nieuwe gsm. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen