Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 21h03
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo Tribers
Ik heb eens gehoord bij kenissen en ook veel online gelezen, en de Motorola moto G5s Plus lijkt een heel interessante gsm.
Ik (en blijkbaar vele anderen) zou deze GSM graag aanschaffen en ik houdt ook wel van het combineren van (Orange) abonnementen met wat meer geld om een gsm af te betalen.
Daarom zou ik dit toch wel eens op de tafel van de community willen leggen
P.S. Ik zou hem dan ook wel willen testen
@Robbelego schreef:
Hallo Tribers
Ik heb eens gehoord bij kenissen en ook veel online gelezen, en de Motorola moto G5s Plus lijkt een heel interessante gsm.
Ik (en blijkbaar vele anderen) zou deze GSM graag aanschaffen en ik houdt ook wel van het combineren van (Orange) abonnementen met wat meer geld om een gsm af te betalen.
Daarom zou ik dit toch wel eens op de tafel van de community willen leggen
P.S. Ik zou hem dan ook wel willen testen
Ugh @Robbelego,
Inderdaad, beste aspirant verkenner, heel interessante toestel.
In de vallei der toestellen vind ik helaas niet de Motorola G5s Plus. Maar het was wel een vruchtbare zoektocht.
Totem - Grote Wijze - vond namelijk volgende Motorola toestellen met abonnement.
🐺 Totems Saluut 🐺
Die MOTO G en Z reeks zijn idd uitstekende toestellen. Zelf dolgelukkig met mijn G4.
Maar of dit in combi ooit te krijgen zal zijn is maar de vraag...