Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-06-23 19h01
Antwoorden: 2 antwoorden
In ons gezin van 5 (2 volw en 3 kinderen) gebruiken we allemaal Tempo Giga.
Mijn vrouw en ik gebruiken dit al jaren en we zitten samen nog in Orange Circle zodat het samen op 1 factuur komt en we bellen gratis naar elkaar. Dit is iets dat nu niet meer bestaat.
Mijn oudste zoon heeft sinds 2 jaar tempo Giga
Mijn dochter die afstudeert van lagere school krijgt nu ook een simkaart van Tempo Giga.
Jongste zoon van 7 is er nog te jong 🙂
De overschot van belwaarde van mijn simkaart en die van mijn vrouw kan ik perfect over dragen naar Playstation account. Ik moet telkens nummer verwijderen van PS account en steeds het nummer van mij of van mijn vrouw inbrengen.
Vorig jaar kon ik dit nog doen met de simkaart van mijn zoon maar de laatste tijd kan ik dit niet meer doen?? Er staat al 100 euro op....
Als ik nummer in PS account breng, stuurt het een sms met code ter verifiëring. Als ik de code dan in de PS site inbreng zegt het telkens "er is iets mis"
Ik heb Playstation gebeld, ze geven geen oplossing. Ze zeiden bel uw provider.
Ik bel Orange (wat een irritante wachtmuziek!!), ik vroeg of multimedia aankopen aanstaat, dit staat aan.
Ik heb ook de limiet van 25 euro per dag naar 50 euro gezet.
Maar nog helpt het niet.
Iemand tips?
Als het niet meer werkt ben ik geneigd om naar een andere provider te gaan waar het wel werkt.
Nog eens proberen en dan kijken of het werkt ofja anders moet je naar een nieuwe provider gaan
Er zijn hier allemaal klanten, @Cowboy_Henk
Dreigen zal niet veel uithalen.
Best contact opnemen met Orange en de vraag vriendelijk stellen - niemand wordt graag bedreigd