Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-08-20 18h04
Antwoorden: 11 antwoorden
Wa je schele zever die orange 2 maand geleden opgezegd maar blijf facturen krijgen klantendienst enkel in het Frans te bereiken blij dat ik hier weg ben constant problemen vanaf dag 1
Als je hier nog steeds problemen mee hebt, raad ik je aan om best eens naar een orange shop te gaan. Daar krijg je veel sneller hulp en zei kunnen dit ook veel rapper navragen.
@Emma27 dat is een beetje een gevaarlijk antwoord wat je erop geeft. Want ook in een shop kunnen ze niet alles doen en zeker niet alles wijzigen of navragen. Moest je een online bestelling doen en er gaat iets fout kunnen hun al niks doen. als je een technisch dossier hebt lopen kunnen het navragen maar ook weer niet alles er aan doen om het opgelost te krijgen.
@patrick2
Ah oke sorry dit wist ik niet. Nu heb ik ook weer wat bij geleerd 🙂
Net nog eens gebeld naar 5000/4/3 Na 25 min hangen
En ja kan tot 3 werkdagen duren voor ze antwoorden.
Ondertussen zit je al wel meer dan 2 maand met problemen blokjes op het scherm en uitval internet.
Bovendien heb ik de internet boost 400 die tot vandaag goed werkte, nu haal ik nog amper 182.99
En ( als ) ze dan al antwoorden moet je nog eens X dagen of weken wachten want dat moet waarschijnlijk door telenet opgelost worden.
Bovendien heb ik 3 gsm abbo op mijn naam 1 colibri en 2 go intense.
Met je colibri had je dubbele data ipv 100mb dus 200 mb omdat je in de orange cirkel zat.
Zonder een verwittiging verwijderen ze dat maar terwijl er op hun eigen site staat dat je de oude abbo kunt blijven gebruiken onder dezelfde voorwaarden.
Zoveel negatieve ervaringen en toch voel ik mij geen pessimist want het zal niet alleen mij overkomen maar vele duizenden anderen met hun specifiek probleem.
Ik denk dat men nog veel kan verbeteren bij providers, dat zal nooit gebeuren vrees ik.